Klokkecafé – løst og fast om klokker

Slår uansett til, om jeg ikke liker den kan jeg kanskje bytte den til en OP34 her på sonen eller selge den til kostpris. Om den ikke kommer så er vel ingen skade skjedd.

Kansellerte da finn.no-prisene og chrono24-prisene raskt er i ferd med å gjøre prospektet ulønnsomt. Uansett bra at tilgangen blir bedre.

Jeg har også eldre Roger Dubuis øverst på ønskelisten (MM34, G43, Easy Diver). Utrolig fornøyd med RD'en jeg allerede har. Fin kvalitetsfølelse. Godt valg!

Da er min lille oppsummering online :)

Kjøpte en Certina DS PH200m før jul, ikke den nye utgaven med safir glass. Opplever, naturlig nok, at akryl glasset ripes relativt lett. Noen som har erfaringer å dele hva angår fjerning av riper på akryl?

Helt objektivt må jeg jo si at jeg synes første utgaven av klokken er veldig kul og den retro stilen den har tar seg godt ut sammenlignet med den hvordan den nyere utgaven ble gjort ;)

Redigert:
Forteller Watches nok et norsk ur.
1609923848904.png

Forteller Watches (forteller-watches.com)

Buy This "Tudor Homage" Instead Of An Actual Tudor?! (Forteller Cambrian Review) - YouTube

Når Rainbow Daytona ikke er nok:
1610016053925.png

Kjøpte en Certina DS PH200m før jul, ikke den nye utgaven med safir glass. Opplever, naturlig nok, at akryl glasset ripes relativt lett. Noen som har erfaringer å dele hva angår fjerning av riper på akryl?

Helt objektivt må jeg jo si at jeg synes første utgaven av klokken er veldig kul og den retro stilen den har tar seg godt ut sammenlignet med den hvordan den nyere utgaven ble gjort ;)

https://shop.tidssonen.no/collections/vedlikehold/products/polywatch-plastic-polish :cool:

Når Rainbow Daytona ikke er nok:
Vis vedlegg 228558

Føler jeg nesten får diabetes bare av å se bildet...