Klokkecafé – løst og fast om klokker

Bra skrevet og en veldig god refleksjon på året. Ikke minst hvordan en negativ situasjon åpner nye og spennende dører. Vil også bruke anledningen til å takke for mange gode innlegg på IG, diverse tråder og ikke minst de arrangementene som ble avholdt tidlig på året. Bjerke x watches GTG var et absolutt høydepunkt i klokkeåret 2020 for min del.

Ønsker et riktig godt nytt år!

Mange takk for hyggelig tilbakemelding!
Riktig godt nytt år til deg og dine!
 
  • Liker
Reaksjoner: Canuck
Godt nytt klokkeår folkens!
16094610322935748964397225958263.jpg


8
 
Skjønner ikke at dette er noe å prate om, har alltid visst at det er mye k*ker der ;):rolleyes:
 
Så en har trender med Biler og klokker , klokker og mat/drikke , klokker og sport/jakt og sjølvsagt badebilder.. Men er dette en ny trend på klokkeriet ? KK ? Hvem kan bære den tyngste liksom ? Hvor stor lugwidht kan man ha osv .
 
  • Haha
Reaksjoner: andersen
Da er min lille oppsummering online :)

 
Slår uansett til, om jeg ikke liker den kan jeg kanskje bytte den til en OP34 her på sonen eller selge den til kostpris. Om den ikke kommer så er vel ingen skade skjedd.

Kansellerte da finn.no-prisene og chrono24-prisene raskt er i ferd med å gjøre prospektet ulønnsomt. Uansett bra at tilgangen blir bedre.
 
Jeg har også eldre Roger Dubuis øverst på ønskelisten (MM34, G43, Easy Diver). Utrolig fornøyd med RD'en jeg allerede har. Fin kvalitetsfølelse. Godt valg!

Da er min lille oppsummering online :)

 
Kjøpte en Certina DS PH200m før jul, ikke den nye utgaven med safir glass. Opplever, naturlig nok, at akryl glasset ripes relativt lett. Noen som har erfaringer å dele hva angår fjerning av riper på akryl?

Helt objektivt må jeg jo si at jeg synes første utgaven av klokken er veldig kul og den retro stilen den har tar seg godt ut sammenlignet med den hvordan den nyere utgaven ble gjort ;)
 
Redigert:
Når Rainbow Daytona ikke er nok:
1610016053925.png

 
Kjøpte en Certina DS PH200m før jul, ikke den nye utgaven med safir glass. Opplever, naturlig nok, at akryl glasset ripes relativt lett. Noen som har erfaringer å dele hva angår fjerning av riper på akryl?

Helt objektivt må jeg jo si at jeg synes første utgaven av klokken er veldig kul og den retro stilen den har tar seg godt ut sammenlignet med den hvordan den nyere utgaven ble gjort ;)

https://shop.tidssonen.no/collections/vedlikehold/products/polywatch-plastic-polish :cool: