S
Slår uansett til, om jeg ikke liker den kan jeg kanskje bytte den til en OP34 her på sonen eller selge den til kostpris. Om den ikke kommer så er vel ingen skade skjedd.
Da er min lille oppsummering online
![]()
Mitt klokkeår: Jon Henrik
Jon Henrik deler noen tanker om året som gikk og tiden fremover. Året som gikk kort oppsummert For Tidssonens del kunne fjoråret knapt startet bedre. I januar ble Eivind forfremmet til Community Manager, mens Jørgen kort tid senere ble presentert som redaktør. Tidssonen Podcast var i ferd med å...www.tidssonen.no
bergesag.no
Kjøpte en Certina DS PH200m før jul, ikke den nye utgaven med safir glass. Opplever, naturlig nok, at akryl glasset ripes relativt lett. Noen som har erfaringer å dele hva angår fjerning av riper på akryl?
Helt objektivt må jeg jo si at jeg synes første utgaven av klokken er veldig kul og den retro stilen den har tar seg godt ut sammenlignet med den hvordan den nyere utgaven ble gjort![]()
Når Rainbow Daytona ikke er nok:
Vis vedlegg 228558
![]()
Hublot Unveils Big Bang Unico Full Baguette King Gold Rainbow
In this age of perfectly accurate clocks in everything from our phones to our cars, wearing a mechanical timepiece is at least as much an act of personal expression as it is a practical choice. Hublot has always aimed at those looking to make a louder personal statement, combining daring...www.ablogtowatch.com
www.junghans.de
www.tidssonen.no