UJU
Støttemedlem
Jeg ser frem til alle videoene av PPCene her inne denne helgen jeg, all den tid vi har 29.februar.
Her burde noen med evighetskalender ta ansvar og starte en egen tråd.
Jeg ser frem til alle videoene av PPCene her inne denne helgen jeg, all den tid vi har 29.februar.
Her:Her burde noen med evighetskalender ta ansvar og starte en egen tråd.![]()
Jeg elsker det når voksne mennesker fortsatt tror på nissen.
![]()
www.tidssonen.no
Enkelt valg imo, Doxa.Sitter for øyeblikket med en Tudor Pelagos, Omega Speedmaster Schumacher edition og en vintage Doxa Searambler 300T.
Er lysten på en JLC Ultra Thin Moon som dress og hverdagsbeater (med natorem), men klarer ikke helt bestemme meg for hvilke av mine tre ur som i såfall måtte ofres. Kjenner Omegaen og Doxaen sitter lengst inne pga. deres raritet, men Pelagosen er allbruksklokka.
Hvis dere måtte ofret én, hvilken hadde dere valgt?
Hva enn du gjør, ikke selg Doxaen!! Jeg ville solgt Pelagosen da den enkelt kan skaffes igjen om du angrerSitter for øyeblikket med en Tudor Pelagos, Omega Speedmaster Schumacher edition og en vintage Doxa Searambler 300T.
Er lysten på en JLC Ultra Thin Moon som dress og hverdagsbeater (med natorem), men klarer ikke helt bestemme meg for hvilke av mine tre ur som i såfall måtte ofres. Kjenner Omegaen og Doxaen sitter lengst inne pga. deres raritet, men Pelagosen er allbruksklokka.
Sitter for øyeblikket med en Tudor Pelagos, Omega Speedmaster Schumacher edition og en vintage Doxa Searambler 300T.