Oddemann
Støttemedlem
Den er "ultra light". Er nok det som forsvarer prisen...Jeg trodde først at prisen var feil. Den er ikke det. Hva er det jeg ikke forstår her som skal forsvare den prisen?
Vis vedlegg 161367
Den er "ultra light". Er nok det som forsvarer prisen...Jeg trodde først at prisen var feil. Den er ikke det. Hva er det jeg ikke forstår her som skal forsvare den prisen?
Vis vedlegg 161367
"Ultra light" = "Ultra heavy" pris?Den er "ultra light". Er nok det som forsvarer prisen...
Jeg trodde først at prisen var feil. Den er ikke det. Hva er det jeg ikke forstår her som skal forsvare den prisen?
Vis vedlegg 161367
Hadde en Oris Sixty-five og den hadde en krone som gnagde skikkelig. Kunne til slutt ikke bruke den på lenke eller rem, måtte ha den på nato slik at den ikke lå inntil håndleddet.Tipper at det er urverket i titanium som er årsaken til prisen?
Jeg synes at den er nydelig! Men, ville ikke ha betalt så mye for den.
En ting i artikkelen forundrer meg: Kronen trykkes inn og ut, og ligger inne i kassen når den ikke er aktivert. Dette forhindrer at kronen graver seg inn i bærerens håndledd.
Jeg har hatt et par klokker de siste årene, men har aldri opplevd at kronen har skapt ubehag. Selv ikke gjentatte runder med hjerte-og lungeredning med min Marathon GSAR på armen har plaget meg (og den har en ganske utstikkende krone). Er det virkelig et stort problem for folk flest?
Noen som vet hva originalrem til Tudor bb58 ligger på i retailpris?
Har prøvd å skaffe meg en Q Timex siden den kom ut, noen som vet hvor denne kan kjøpes?
(helst uten syke påslagg)
Anbefaling av urmaker i Oslo
Hei, det nærmer seg service-behov for min breitling Superocean Heritage I. Jeg må skifte glass grunnet en bitte liten chip, samt bytte pakninger og en rask overhaling av urverk (ETA).
Typisk service 1 etter 5år.
Må jeg gå til Bjerke eller har noen anbefaling om andre urmakere
Anbefaling av urmaker i Oslo
Hei, det nærmer seg service-behov for min breitling Superocean Heritage I. Jeg må skifte glass grunnet en bitte liten chip, samt bytte pakninger og en rask overhaling av urverk (ETA).
Typisk service 1 etter 5år.
Må jeg gå til Bjerke eller har noen anbefaling om andre urmakere