Her er det bare å poppe seg en øl, slenge på filmen på den største TVen og lene seg tilbake og nyte. Tar av meg hatten for kvaliteten på disse videoene nok en gang.
ALS, hvis jeg skulle hatt en av disse to. Uten tvil.Her er det bare å poppe seg en øl, slenge på filmen på den største TVen og lene seg tilbake og nyte. Tar av meg hatten for kvaliteten på disse videoene nok en gang.
Enig! Kan sitte en hel kveld og fråtse i videoer fra WF. Det er kvalitet sammenlignet med mye av det andre mølet som er å finne...Her er det bare å poppe seg en øl, slenge på filmen på den største TVen og lene seg tilbake og nyte. Tar av meg hatten for kvaliteten på disse videoene nok en gang.
ALS, hvis jeg skulle hatt en av disse to. Uten tvil.
Ja, lenka er imponerendeLekker blåfarge på skiven, litt tja på rem. Med lenke er det nær innertier for min del.
Har en stund vurdert å kjøpe den Cartiermodellen på videoen der, fordi den er elegant og litt annerledes enn alle de runde - men avstår hver gang jeg ser "diamanten" på skrukrona.![]()
Finnes det noen chronoer i prisklassen rundt 30k som er noe å samle på, eller er Speedy første stopp?
Da blir det ikke lett for deg å finne noe fra Cartier, en cabochon-safir på krona er et av de fremste kjennetegnene deres. Såvidt jeg vet har de dette på alle modeller.Har en stund vurdert å kjøpe den Cartiermodellen på videoen der, fordi den er elegant og litt annerledes enn alle de runde - men avstår hver gang jeg ser "diamanten" på skrukrona.![]()
Finnes det noen chronoer i prisklassen rundt 30k som er noe å samle på, eller er Speedy første stopp?