Klokkecafé – løst og fast om klokker

Noen som ikke har kjøpt adventskalender ennå?


_20201130_182947.JPG
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Ralph og hanse
1606917968044.png


Ikke helt til å stole på Hodinkee sin wait list funksjon. Jeg meldte meg på wait list med en gang jeg oppdaget klokken her. Etter å ha sett to andre medasylanter her inne fikk kjøpe her inne så begynte jeg å daglig følge med på produktsiden til klokken og fikk kjøpt en når den ble tilgjengelig.
Nå dukker det plutselig opp en mail om at den er tilgjengelig igjen. Så om dere sitter på venteliste til noe hos Hodinkee (reiseklokken f.eks) vil jeg anbefale heller å sjekke produktsiden daglig :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Vis vedlegg 223773

Ikke helt til å stole på Hodinkee sin wait list funksjon. Jeg meldte meg på wait list med en gang jeg oppdaget klokken her. Etter å ha sett to andre medasylanter her inne fikk kjøpe her inne så begynte jeg å daglig følge med på produktsiden til klokken og fikk kjøpt en når den ble tilgjengelig.
Nå dukker det plutselig opp en mail om at den er tilgjengelig igjen. Så om dere sitter på venteliste til noe hos Hodinkee (reiseklokken f.eks) vil jeg anbefale heller å sjekke produktsiden daglig :)
(Bare en rask tanke, har du sjekket i spam-mappen? Hos meg havner ofte automatisk genererte eposter der..)
 
Designed in Denmark, med fokus på den klassiske og elegante look...

 
Uff, prat meg bort fra den:
Ok: Har prøvd dennes vågale søster, skjelettversjonen. Topp ti av alle jeg har prøvd som ga meg en: "shit, så sykt digg følelse, det overrasket, for syns hun har sett litt kjedelig ut på bilder, men for en eksplosjon av perfekte proporsjoner". Fikk ikke sove den natta og har søkt etter henne siden. For ikke snakke om en utrolig behagelig reim. Hadde det ikke vært for at de er såpass rimelige er det vanskelig å anbefale deg henne. Kjøp sub.
 
Redigert:
I utgangspunktet er jeg negativ til denne LE’en, men som en fanboy av Mayer må jeg si videoen var kul. Klokken? Fortsatt ikke imponert.