Klokkecafé – løst og fast om klokker

Er han ansatt i klokkeriet? Er dette verdt å bruke en time på? Kjapp review belønnes med en like og en vennlig tanke :cool:

Klokkeriet skulle jo bli et firma/AS eller noe slikt.

Jeg har ikke hørt noe mer om dette siden...

8
 
Klokkeriet skulle jo bli et firma/AS eller noe slikt.

Jeg har ikke hørt noe mer om dette siden...

8

Klokkeriet AS er stiftet det, med kjente Klokkeriet medlemmer i ledelsen.
Formålet er drifting av Facebook-siden +++

Bare å søke opp på brreg.no for de som skulle være interesserto_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Synes ikke den var sååååååå gærn som alle skal ha det til .. Kanskje ikke for meg, men ok for alle som er "grønne", og det gir de et innblikk....

Synes dog en del av uttalelsen av merkene og klokkeutrykkene var kostelig :p
 
"Long-jinez" og "Ivy-dobbel-Cee", og bonusen "Renævlt-motor", var det jeg rakk å få med meg ila. kvarteret jeg holdt ut. Noen bedre?

"Ivy-dobbel-C" er jo gullfin. Ellers mange gode som: "Saiko", "Pattek Phillip", "Rållex", "blanCpein" og ikke minst "Jackr-de-la-cortz".
Høres ut som om de har funnet riktig mann når de først skal lage en podcast om "Luksus klokker". Fokuset på priser var en sentral del av diskusjonen.

Jeg vil gjerne sitere Sasans' visdomsord til slutt: "Hver gang jeg kjøper en klokke, så kjøper jeg riktig merke fordi jeg tenker at vist ingen vil kjøpe den, så vil jeg bruke den selv."
 
Redigert:
Jeg hørte hele, og syns det var et interessant innblikk i en tilnærming til klokker som jeg dessverre tror har blitt mer og mer vanlig.

Hvordan man uttaler merker osv. gir jeg ganske blanke i. Jeg syns det er mer interessant at:
1. "Flippingen" er definitivt på et nivå hvor det ikke er hobby.
2. Hvor lett det er at feilaktig informasjon blir sannhet for enkelte. Hva kvalitet er, hva forskjeller på klokker er osv.
 
Hver gang jeg kjøper en klokke, så kjøper jeg riktig merke fordi jeg tenker at vist ingen vil kjøpe den, så vil jeg bruke den selv."

AE358BD2-3E73-4AEB-A89D-F85D16112F01.gif
"Ivy-dobbel-C" er jo gullfin. Ellers mange gode som: "Saiko", "Pattek Phillip", "Rållex", "blanCpein" og ikke minst "Jackr-de-la-cortz".
Høres ut som om de har funnet riktig mann når de først skal lage en podcast om "Luksus klokker". Fokuset på priser var en sentral del av diskusjonen.

Jeg vil gjerne sitere Sasans' visdomsord til slutt: "Hver gang jeg kjøper en klokke, så kjøper jeg riktig merke fordi jeg tenker at vist ingen vil kjøpe den, så vil jeg bruke den selv."
 
Er han ansatt i klokkeriet? Er dette verdt å bruke en time på? Kjapp review belønnes med en like og en vennlig tanke :cool:
Nei det er han ikke. Og vi har heller ingen relasjon til Mannegruppa.

Jeg antar at de har funnet et intervjuobjekt som opererer litt utover det vanlige i klokke-sammenheng, myntet på å underholde sin målgruppe. Ser ikke noe galt i det. :)

Men ingen av partene har noe med Klokkeriet AS eller Klokkeriet på Facebook å gjøre, utover at de er medlem i sistnevnte.
 
Redigert: