Spør deg selv om du trenger denne typen drama i livet ditt og eventuelt hvor mye det er verdt i kroner og øre.
Det er da ingen menneskerett å kjøpe klokke på Internett. JM2C
Det er da ingen menneskerett å kjøpe klokke på Internett. JM2C
Noen som vet om Stowa 1938 chronograph har quick-set datofunksjon uten å måtte trekke ut kronen og vri den til kl.12 flere ganger?
Takk for hjelpen @UJU, det stemte, den har en egen knapp klokken 10
Trodde det var noe annet da jeg drev å tittet på den i går.
Synes den med manuelt verk har en skikkelig fin bakside men er ganske fornøyd med min nye automatiske også![]()
Beckham og kjerringa også...
Såkalt stilbevisste folk som i bunn og grunn bare blir påkledt av en eller annen "stylist".
![]()
![]()
Dama vil likevel ha ekthetsbevis før jeg selger den ... synes dere ikke det da er fair at jeg går opp til prisen jeg opprinnelig selger den for, ellers dropper jeg hele greien?
Mye sort men ikke så tristEt par bilder fra gårsdagens mini GTG
Vis vedlegg 52466 Vis vedlegg 52467 Vis vedlegg 52468 Vis vedlegg 52469
@Hansaeng @TomB @Kamil @andersmp @Barry2812 har vel alle hatt disse?Er på jakt etter ny klokke nå og de som er i mine tanker nå er
Rolex 116500- sort skive
Rolex 116555
Patek Philippe 5167
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, noen som har hatt noen av disse som kan komme med pluss og negative ting om klokkene?
Har hatt 116500 med hvit skive, solgt pga for høy premium pris.
Jeg hadde gått for 116655. Utrolig fin kombo av rosegull og sorte detaljer. Særdeles komfortabel Oysterflex.
Er på jakt etter ny klokke nå og de som er i mine tanker nå er
Rolex 116500- sort skive
Rolex 116555
Patek Philippe 5167
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, noen som har hatt noen av disse som kan komme med pluss og negative ting om klokkene?
Har hatt 116500 med hvit skive, solgt pga for høy premium pris.