Klokkecafé – løst og fast om klokker

Vet noen prisen på den blå planet ocean i titan hos AD i Norge? Og er den å finne i dag? Mener å huske jeg så en unboxing av den på sonen, men fant ingen tråd, mulig jeg tar feil :)

Prisen er jeg usikker på, men jeg har trålet en rekke butikker på jakt etter denne latterlig fete klokken. Den er ikke å oppdrive noe sted. Tror nok du må lete internasjonalt for å finne den. Om du har anledning til en dagstur finnes det en for salg i stockholm :p
 
Prisen er jeg usikker på, men jeg har trålet en rekke butikker på jakt etter denne latterlig fete klokken. Den er ikke å oppdrive noe sted. Tror nok du må lete internasjonalt for å finne den. Om du har anledning til en dagstur finnes det en for salg i stockholm :p

Tror veiledende ligger omkring 10 k over stålmodellen, så ca 48 K for cal 8500.. Tror ikke noen norske forhandlere har fått de levert ennå, men tror de skal være rett rundt hjørnet! Unboxing snart? ;)
 
Ok, takk for svar ;) 35 tusen var vel ikke så verst pris på chrono24? Men ettersom klokken er i titan er det vel best og sjekke den ut før man eventuelt gjør ett kjøpt! :confused:
 
Ok, takk for svar ;) 35 tusen var vel ikke så verst pris på chrono24? Men ettersom klokken er i titan er det vel best og sjekke den ut før man eventuelt gjør ett kjøpt! :confused:

Ja, jeg vil tatt den i nærmere øyesyn evt om du har noen bekjente i st.holm som kan undersøke den for deg :)
 
Ja, jeg vil tatt den i nærmere øyesyn evt om du har noen bekjente i st.holm som kan undersøke den for deg :)

Ja ;) Klokken er latterlig feit! Ut i fra bilder ser det ut som skiven har mye glans i seg, noe jeg savner på PO ;) Spm er vel bare om det er bildet som lyger eller er om det er glans i den?
 
Protid på Sandvika storsenter hadde en blåPO i vinduet når jeg bedrev vindushopping der igår!

Pris aner jeg ikke
 
Det må være en av de penere klokkene der ute.
52npna.jpg
 
Den blå POen i titan gir meg skikkelig Smurf vibber på en meget god måte. Skikkelig flott klokke.

Men 48k er mye penger for en PO...
 
Jeg synes det er en helt rå klokke:) når det gjerder pris synes jeg ikke det er en dårlig pris. Hvis man for eksempel sammenligner med en ny sub, som koster litt mer, synes jeg ikke kvaliteten på finishen står tilbake. Nå har vel også denne modellen det nye in house verket til omega. Det skal sies at jeg ikke har sett akkurat denne modellen in real life, men har sett vanlig PO med LM bezel. Poenget er bare at det ser ut som en nydelig klokke:D
 
"Problemet" med PO Ti LM er, imho, at den kun leveres i 45,5 mm, noe som blir i overkant for meg.
Ellers en lekker sak.
 
Jeg har aldri hatt særlig sansen for Tag Heuer, men i et familieselskap i går spottet jeg dette uret som gjorde at jeg fikk et nytt syn på TH:

090-1.jpg


(Bildet er lånt fra et annet forum, men uret er likt)

Jeg vet ikke hva eller hvorfor dette gjør at det kribler i kjøpefingern... Hva tror folket om det aktuelle uret? Hva synes folk om TH generelt?
 
Everestbands er en ny konkurrent til RubberB, som skal levere gummiremmer til Rolex for $185, lanseres september 2012 i følge ryktene.

728050d1338864118-rolex-rubber-replacement-band-everest-band-photos-new-image.jpg
 
Leste følgende tweet fra FerdCEO:

@FerdCEO: #dressur på #nrk2 Bare nevner det.

Slo på NRK2, det var ikke det jeg mener med dressur....


Men hester er sikkert noen hyggelige dyr.
 
Jeg har aldri hatt særlig sansen for Tag Heuer, men i et familieselskap i går spottet jeg dette uret som gjorde at jeg fikk et nytt syn på TH:

090-1.jpg


(Bildet er lånt fra et annet forum, men uret er likt)

Jeg vet ikke hva eller hvorfor dette gjør at det kribler i kjøpefingern... Hva tror folket om det aktuelle uret? Hva synes folk om TH generelt?

Får ikke opp bildet, hvilken modell?