Fantastisk bilde av smilet i ansiktet på @Edzilla når han endelig får Akriviaen han har ventet så lenge på!!
Er redd for det…Blir jeg nødt til å kjøpe denne, siden jeg er lokomotivfører?
klokken er en raring med artig personlighet - som lokfører er det bare å tute påBlir jeg nødt til å kjøpe denne, siden jeg er lokomotivfører?
![]()
Introducing: The Gérald Genta-Designed Credor Locomotive Makes A Comeback
✓ Today, Credor reintroduces a Gérald Genta design from the late 1970s ✓ The Credor Locomotive ✓ Read all about it here ✓www.fratellowatches.com
som @knb er jeg også redd du blir nødt til å kjøpe den, men i motsetning til ham synes jeg den er tøff. Rar og tøff (tøff, tøff, tøff som toget jo sier )Blir jeg nødt til å kjøpe denne, siden jeg er lokomotivfører?
![]()
✓ Today, Credor reintroduces a Gérald Genta design from the late 1970s ✓ The Credor Locomotive ✓ Read all about it here ✓www.fratellowatches.com
Merk at de eldre utgavene av TT Rolexlenke hadde ikke gull på clasp, så din kan være en tidligutgave.Kjøpte nettopp 18 stål lenker
Er vel ikke Rolex den 2 tone lenka? Kjøpte den mest for spenningen og fordi det var fra en stor selger som nesten bare selger bildeler!
Vis vedlegg 370922
Du som lokfører har jo et hav av andre klokker som er spesielt laget for deg. Jeg har en bråte med railroad approved lommeur, men for armbåndsur som kommer under samme kategori har vi jo en tidligere tråd som er god, og dette er noe mange kan like. Legger den til her for nye lesere som er interessert:Blir jeg nødt til å kjøpe denne, siden jeg er lokomotivfører?
![]()
Syntes det "mursteinmønsteret" er litt for tydelig kanskje. Mulig @MINUTE_REPEATER vil veie inn?Kjøpte nettopp 18 stål lenker
Er vel ikke Rolex den 2 tone lenka? Kjøpte den mest for spenningen og fordi det var fra en stor selger som nesten bare selger bildeler!
Vis vedlegg 370922
Takk for info og eksempel! Spennende!Merk at de eldre utgavene av TT Rolexlenke hadde ikke gull på clasp, så din kan være en tidligutgave.
Eksempel: https://www.chrono24.com.au/rolex/rolex-submariner-date-steel--gold-blue-dial--id34312818.htm
Jeg har allerede bidratt mye i tråden du viser tilDu som lokfører har jo et hav av andre klokker som er spesielt laget for deg. Jeg har en bråte med railroad approved lommeur, men for armbåndsur som kommer under samme kategori har vi jo en tidligere tråd som er god, og dette er noe mange kan like. Legger den til her for nye lesere som er interessert:
![]()
Jernbane-klokker
Jeg mener at jernbane-klokkene fortjener en egen tråd her på TS. Selv om dykkerklokkene og kronografene er de mest kjente og elskede arbeidsklokkene, så er jo uten tvil jernbaneklokkene et arbeidsverktøy som gjorde en svært viktig jobb for å holde infrastrukturen i gang og ble brukt av...www.tidssonen.no
En god del mere tydelig jaSyntes det "mursteinmønsteret" er litt for tydelig kanskje. Mulig @MINUTE_REPEATER vil veie inn?