Klokkecafé – løst og fast om klokker

tudor-black-bay-monochrome-tidssonen-1.jpg

Jeg har sett nærmere på årets nye Tudor Black Bay i sort utførelse. En klokke jeg mener objektivt sett er helt perfekt.

tudor-black-bay-monochrome-tidssonen-1.jpg

Jeg har sett nærmere på årets nye Tudor Black Bay i sort utførelse. En klokke jeg mener objektivt sett er helt perfekt.

Tudor BB 58 i monokrom utførelse, da hadde jeg fått litt sug etter ny klokke altså!

driver med rydderier, og du store all verden hva som dukker opp fra glemselen - det er ikke fritt for at nostalgiens tidsreise legger seg som et slør over mitt sinn.

i 1984 - da jeg var 12 år gammel - var jeg svært fascinert av piaget.

i 1988 var jeg modnet og kommet til sans og samling, så smaken var blitt mer jordnær og da var det da vinci fra iwc som fikk mitt hjerte til å slå raskere :love:

behøver jeg legge til at disse drømmerier ble holdt 100% for meg selv - jeg innså såpass at jeg ikke kunne dele slikt med noen jevnaldrende, og definitivt ingen voksne, for jeg hadde virkelig en plan om å spare i smug og gå til innkjøp av ref. 3750 fra iwc og kun fortelle det til min evig lojale hund - min hemmelighet, blant mange.

for en rar unge :p

IMG_6075.jpeg

IMG_6077.jpeg

IMG_6076.jpeg

IMG_6078.jpeg

Dirty dozen?

Enig, denne i 36-37mm hadde vært feeet. Om andre enn nerder vil like den er jeg usikker på. Men så er kanskje ikke JLC det merket som er avhengig av "mann i gata" for å selge godt? Har du noe interninfo her @Jon Henrik ? Har JLC høy andel asylant- kjøpere generelt?
Lurer på om de selger særlig godt i det hele tatt?:unsure: