Et dårlig rykte også vel?Kun det tapte …
Et dårlig rykte også vel?Kun det tapte …
Hvis klokken er i området pluss minus 3-4 timer rundt midnatt, så ja.Er det fakta at en ikke bør stille klokka tilbake.men heller kjøre hele løpet på 24 timer.for å få den en time tilbake.istedenfor å bare stille en time tilbake?
www.tidssonen.no
Rune bruker forskjellige leverandører til kasse, lenker, remmer, skiver, glass osv. Urverkene får han stort sett fra ETA og Sellita (unntatt feks Black Gold II som har verk fra Eterna).Hvem er det som produserer klokkene for Bruvik?
Takk for info. Blir de sydd sammen på egen fabrikk i sveits?Siden alle deler er produsert av andre så er det vel kanskje en urmaker i sweits eller norge som fikser resten? Føles uansett som et godt stykke håndtverk når en holder en Bruvik i håndenRune bruker forskjellige leverandører til kasse, lenker, remmer, skiver, glass osv. Urverkene får han stort sett fra ETA og Sellita (unntatt feks Black Gold II som har verk fra Eterna).
Slik jeg har forstått det, kommer klokkene ferdig montert fra Sveits.Takk for info. Blir de sydd sammen på egen fabrikk i sveits?Siden alle deler er produsert av andre så er det vel kanskje en urmaker i sweits eller norge som fikser resten? Føles uansett som et godt stykke håndtverk når en holder en Bruvik i håndenTror jeg må ha en....
vet du hvem som monterer?Slik jeg har forstått det, kommer klokkene ferdig montert fra Sveits.
Nei og det tror jeg ikke Rune vil ut med heller. Noen hemmeligheter vil han nok holde for seg selvvet du hvem som monterer?
www.tidssonen.no
Har du tenkt å bade med den så ville jeg gjort det før badesesongen starter. Hvis ikke, så kanskje 2-3 års mellomrom.Hvor ofte bør en trykkteste en automatic?