Klokkecafé – løst og fast om klokker

EN-19_Breitling-Avenger-B01-Chronograph-44-Night-Mission_Ref.-_SB0147101B1X1_RGB.jpg


Breitling lanserer en ny generasjon Avenger, som inkluderer kronografer, GMT og three-handere.

 
Jeg skulle jo bare ta i mot Passaroundklokken…

..men så begynte jo praten å gå. Og da den som leverte klokken til meg tilfeldigvis hadde en Micromilspec på armen, og attpåtil jobber der, så gikk det jo som det måtte gå..

VF & Førsteskytter på RB70 meets Luftvern nr 69!

Takk for hyggelig handover! :mrgreen::coffee:

9E68A51E-4E63-4312-970D-DE83ECE1D4AF.jpeg

D0518C4F-E739-4475-A70C-868FFCA7C7F2.jpeg
 
Den er kul! Husker jeg vurderte kinesiske kopier av originalen en periode, før jeg endte opp med en doxa sub i stedet. Hadde vel fort blitt denne om den hadde eksistert da.
 
Oi, denne var spennende
1699084068281.png


Isotope Moonshot​

Technically, Isotope has not yet released the Moonshot but we wanted to highlight it here because it was the biggest highlight of the latest WindUp Watch Fair which took place last month in New York City. What we know: 41mm Grade 5 Titanium case, Landeron 73 movement inside, and a matching titanium bracelet.
 
Jeg var hos en autorisert Grand Seiko forhandler i går! Der stod det bare 3 klokker igjen! På salg..

Så fortalte en ansatt at Grand Seiko,omega(og sikkert flere), ikke blir å få kjøpt unntatt i egne butikker for hvert enkelt merke! Og på nett regner jeg med!

Noen som vet mere om dette? Jeg kjøper jo bare klokker under 20.000 kroner uansett, men er ikke mye morro å bare se på klokker en faktisk en dag har råd til :ROFLMAO: :unsure: Altså, jeg får ikke akkurat veldig lyst på noe eksklusivt om jeg bare får se alle merkene jeg ikke har interesse for, hehe..
 
Spørsmålet er vel hvorfor de har valgt å gjøre det.
Tenker enkelt og greit at det er for å gjøre merket mer eksklusivt. Spørs vel (for Norge sin del) om det faktisk har motsatt effekt? Altså, det blir mer eksklusivt og spesielt, men salgstallene går ned.
 
  • Liker
Reaksjoner: Måsabjønn
Vinnerlisten for årets GPHG er klar. Noen selvsagte og noen overraskelser :)

 
Spørsmålet er vel hvorfor de har valgt å gjøre det.
Tenker enkelt og greit at det er for å gjøre merket mer eksklusivt. Spørs vel (for Norge sin del) om det faktisk har motsatt effekt? Altså, det blir mer eksklusivt og spesielt, men salgstallene går ned.
Takk for svar dere :) Det er bare trist mener jeg.. Tipper dem vil klare å selge temmelig godt fordi! Men for meg og sikkert mange andre, vil ikke noe som er 40 mil unna være så aktuelt som før!

Samme hvor bra bilder det er her eller bra rewiew som finnes på youtube, så er det ikke noe som gir mere inntrykk eller lyst til å kjøpe enn å se klokka på nært hold!