speedieThomas
Støttemedlem
Kjedelig: når Fedex-levering plutselig hopper fra inneværende dag til "estimert levering imorgen" istedet. Bah!
www.tidssonen.no
Sutterud kan jeg absolutt anbefale, disse er helt rå på vintage. Brukt flere ganger alltid bra.Noken tips til kor eg kan henvende meg for å få denne servet og shinet skikkelig ?
Blita 25 Rubies.
Tung å stille og litt tung på trekket , men den tikker å går .
Vis vedlegg 319591Vis vedlegg 319592Vis vedlegg 319593
Sutterud kan jeg absolutt anbefale, disse er helt rå på vintage. Brukt flere ganger alltid bra.
Vis vedlegg 319599
www.tidssonen.no
Nærmer det seg lansering?![]()
JC mekker eget brand!
![]()
Bransjenytt: Jean-Claude Biver starter eget klokkemerke
De første klokkene skal forlate verkstedet innen september 2023.www.tidssonen.no
www.tidssonen.no
www.tidssonen.no
Careofcarl selger Bremont.Bremont satser videre og det koster penger. Kanskje merket snart dukker opp i Norge?
![]()
Bransjenytt: Bremont henter over 500 millioner fra Bill Ackman og Hellcat LP
Den kjente aktivistinvestoren og milliardæren Bill Ackman trer inn på eiersiden hos Bremont.www.tidssonen.no
Careofcarl selger Bremont.
Jeg er enig i gråsonebetraktningen. For øvrig har jeg kjøpt en Sinn hos Careofcarl, og en hel del klær, og alltid opplevd en god kjøpsopplevelse. Careofcarl er også oppført som salgs- og servicepartner på Sinn sin nettside.Takk for innspill, det hadde jeg glemt!
Uten at jeg kjenner for godt til opplegget hos Carl, så kan det potensielt være en nyanseforskjell på en slik aktør og en "skikkelig" fysisk norsk AD. En del av de svenske og danske nettbutikkene som opererer i Norge, kjøper gjennom svenske eller danske importører osv. Det kan i praksis gi andre priser og tidvis en status som egentlig er litt i gråsonen.