Denne synes jeg var skikkelig lekker! Men blir nok neppe lett å få tak i vil jeg tro....@Jon Henrik manglet noen bilder av Boutique Edition?Vis vedlegg 317852
Denne synes jeg var skikkelig lekker! Men blir nok neppe lett å få tak i vil jeg tro....@Jon Henrik manglet noen bilder av Boutique Edition?Vis vedlegg 317852
www.tidssonen.no
www.tidssonen.no
Er bruktmarkedet aktuelt?Om du hadde hatt 50 000 som du skulle brukt på klokke, med følgende inngangsverdier:
Jeg ville slått et slag for Grand Seiko, men jeg er ikke godt nok inne i modelljungelen til å anbefale en spesifikk modell.Om du hadde hatt 50 000 som du skulle brukt på klokke, med følgende inngangsverdier:
- In house urverk
- Åpen rygg
- 40-44mm
- Fortrinnsvis på lenke, men skinn kan vurderes
- Bruksområde: Penklokke som funker like bra til "dra på byen" antrekk som det gjør til dress. Kort og godt "godklokken".
Tillater 10% slingringsmonn i pris.
HVA velger DU?
(Kan hende jeg er på utkikk etter akkurat noe sånt)![]()
Om du hadde hatt 50 000 som du skulle brukt på klokke, med følgende inngangsverdier:
- In house urverk
- Åpen rygg
- 40-44mm
- Bruksområde: Penklokke som funker like bra til "dra på byen" antrekk som det gjør til dress. Kort og godt "godklokken".
HVA velger DU?
Må vel på bruktmarkedet for å få en Aqua til 50k?Den klokka du beskriver her heter Omega Aqua Terra![]()
Hørtes ut som Nomos kan sjekke av alle punktene dine.Om du hadde hatt 50 000 som du skulle brukt på klokke, med følgende inngangsverdier:
- In house urverk
- Åpen rygg
- 40-44mm
HVA velger DU?
Nja, du har jo denne da, som sjekker av på mye.Hørtes ut som Nomos kan sjekke av alle punktene dine.
Om du hadde hatt 50 000 som du skulle brukt på klokke, med følgende inngangsverdier:
- In house urverk
- Åpen rygg
- 40-44mm
HVA velger DU?