Jon Henrik
Grunnlegger

Ser den er nevnt litt tidligere her, men her er vår take

Maurice Lacroix lanserer Aikon Limited Edition Vikings
"Norsk" kvarts-kronograf i samarbeid med volleyballspillerne Anders Mol og Christian Sørum.

Den er jo litt morsom da - hvis man tar det for det det er![]()
![]()
"Norsk" kvarts-kronograf i samarbeid med volleyballspillerne Anders Mol og Christian Sørum.www.tidssonen.no
Du har en egen og ganske unik evne @Jon Henrik . Du greier å fortelle at dette synes du var fælt, helt uten å si noe. Også fremsnakker du heller styrkene.
Eller er det selektiv persepsjon på det som står mellom linjene fra min side. Jeg synes hvertfall dette var jævligOgså har jeg egentlig lært at jeg heller skal holde kjeft når jeg ikke kan si noe positivt, men det er ikke alltid jeg klarer det.
![]()
![]()
"Norsk" kvarts-kronograf i samarbeid med volleyballspillerne Anders Mol og Christian Sørum.www.tidssonen.no
Hehe, men er den egentlig så jævlig?
På armen til disse høye, unge og solbrune atletene som kaster seg rundt i sanden, ser jo klokken egentlig ganske fresh ut?
PS: Nei, jeg ville aldri kjøpt dette selv, og føler ingen spesiell begeistring for hverken denne eller de øvrige Aikon kvarts-modellene. Men jeg må si at jeg setter stor pris på hvor rar og overraskende den er![]()
Jeg tenker på fotballandslaget når jeg ser den. Og å lese et elskelig karakterdrap får meg alltid i godt lune.
Jeg vil selvsagt også støtte @Zawatch i hans analyse, og legger til at enhver god sosialdemokrat heiser flagg og raker løv i hagen på 1. mai. Til slikt bruk er denne klokken ideell.
Ikke dumt, for små Bærumsgutter er nok dette veien å gå ja. Og så kan den jo endre status fra barneklokke til dameklokke når han blir så stor at mor skal arve den.Hva med en sånn en til sneipen? Bare 29 mm. (og 17000kr på ch24, garantert ikke cubus unge!)
Vis vedlegg 240269
For en som hverken er på instahouse eller snapclub; er det noen i det hele tatt som ser mennesker som eier disse her;
Vis vedlegg 240186
Sant.Nei, hvem vil ha en jævla Cubusunge![]()
Om han diskuterer klokka av deg, for så å sette en så fresh reim på den, kombinert med hvor nonchalant han bærer den utenpå skjorteermet, tenker jeg du har en fremtidig Agnelli der.Sant.
Til opplysning for de som ikke har prøvd, så er en ulempe med å la toåringen låne klokken at det kan bli noe diskusjon om hvem sin klokke det er hvis man vil ha den på selv.
Vis vedlegg 240390
Jeg tapte den diskusjonen.
Har hørt verre fremtidsutsikter enn detOm han diskuterer klokka av deg, for så å sette en så fresh reim på den, kombinert med hvor nonchalant han bærer den utenpå skjorteermet, tenker jeg du har en fremtidig Agnelli der.![]()