Registrerte min nylig, det stod klart spesifisert at det skulle komme et eller annet i posten. Krysser fingrene for noe sånt til meg også![]()
At folk kjøper Rolex fremfor JLC er for meg et mysterium:confused
Jeg liker JLC utrolig godt. Det er mer bang for bucks enn Rolex IMHO. Men etter å ha eid JLC NSA Diver et halvt år så fant jeg fort ut at JLC bør holde seg til det de kan best; klassiske "fine" ur, gjerne kombinert med komplikasjoner.
Så hvis en er ute etter et sportsur, ja da er Rolex veien å gå.
Joda, Reverso var et sportsur i sin tid. Men mye har skjedd på 80 år, også innenfor sportsur kategorien.
Forøvrig et vanvittig pent eksemplar du har fått, @Wangensten. Et ur helt etter min smak. Less is more. Ikke utstråler det "se på meg" fakter heller. Under the radar![]()
Ikke ille, så at det var du som postet @Wangensten og det første jeg tenkte var: "Det er hvertfall ikke Hans sin arm" Hehehe
Jeg bruker iallefall min Rolex Sea-Dweller på jobb. Deep Sea Chronoen er litt for fin og ripefritt, så den blir hjemme i boksen.Ja, er vel enig i det @Sponon
At alle er Ranulph Fiennes eller Bear Grylls tviler jeg på, for de gutta trenger nok et sportsurDet finnes jo selvsagt de med fysisk arbeid, som enten er ute på en oljeplattform, i skogen, oppe i en høyspentmast eller jobber i nødetaten. Men de har jeg også inntrykk av bruker en billigere beater når de er på arbeid, <15.000 kr.