Har holdt kraftreserven gående mellom 5-8 dager siden jeg fikk den nå, og fikk en gledelig overraskelse når jeg nettopp sjekket opp mot urverket.no ( som den ble stillt mot første gang for 11 dager siden ) og har fra den kom i hus og til nå, et avvik på hele fire sekunder!!!Det er med andre ord slutt med å stille klokkene etter G-shock osv som ligger og skuler på siden av klokkeboksen. Herfra blir Reversoen referansen
Edit: ser ut som den går litt tregt ...har nemlig nå sakket ned til 2 sekunders avvik fra den ble stillt for drøye to uker siden hva blir 2s/14d i avvik pr dag egentlig? Svaret er: lite, hehe. Herregud så glad jeg har blitt i denne
Kom hjem i dag og fant en lapp i postkassen at det hadde kommet en pakke til meg som var for stor for postkassen, og kunne hentes på postkontoret. Kunne ikke huske å ha bestilt noe som helst, og for en gangs skyld var det helt sant når jeg svarte fruen "nei, jeg har ingen anelse hva det er som kommer i posten jeg?"
Ett stk større pakke ble hentet, og overraskelsen stor når jeg så det stod Jaeger LeCoultre på pakken. WTF?
JLC har sendt meg et lekkert og eksklusivt reiseetui i brunt semsket skinn, free og charge. Det må jeg si var en hyggelig overraskelse
Ironien vil derrimot ha det til at de to jeg hadde fra nevnte merke nå er solgt begge to, men det blir nok en JLC en gang i fremtiden igjen skal man se.
@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig
@Sponon meget mulig, men har nå hatt to registrerte klokker der, og første ble registrert for noen år siden. Men mulig det er noe de har startet opp med nylig