Jaeger-LeCoultre-tråden

Äntligen är den förlorade sonen hemma igen och det borde väl firas med en post i den här tråden. Bytte min Deep Sea mot en MUT moonphase för några månader sedan men fann att saknaden blev för stor. Så MUT:en har fått ett nytt hem och Deep Sea:en är tillbaka. Och jag är fortsatt lycklig ägare av en Jaeger!

 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
Master-jlc-NO_1368470.png

)

Ay caramba!

Men gullmåne???
 
Äntligen är den förlorade sonen hemma igen och det borde väl firas med en post i den här tråden. Bytte min Deep Sea mot en MUT moonphase för några månader sedan men fann att saknaden blev för stor. Så MUT:en har fått ett nytt hem och Deep Sea:en är tillbaka. Och jag är fortsatt lycklig ägare av en Jaeger!


Festlig! @Tore får ikke sin MUT tilbake ihvertfall. :p hehe
 
Redigert av en moderator:
Grattis til dere med nye Jaegere :D

MUT Moon i svart, du verden! :D Nydelig.
 
Den gir meg nesten lyst til å forkaste suben, selge unna resten av klokkene og spise nudler en periode. Så var det valget mellom US og Europe utgaven også da! :mrgreen:
jaeger-lecoultre-memovox-tribute-deep-sea-europe-america-1.jpg
 
Etter å ha registrert klokken min i JlC's kundeklubb kom denne i posten...

Hyggelig oppmerksomhet fra Jaeger! :)

20150216_165604.jpg
 
Jeg er ganske ny på forumet (kom inn her ved en tilfeldighet da jeg skulle kjøpe klokke i morgengave til mannen min for et par år siden). Nå er det min tur til å ønske meg klokke, så her er jeg igjen. Og jammen er det lett å bli "hektet"! Her er det mye å lære - og utrolig mye fint å velge i - har jeg skjønt. Nå har jeg lest og tittet og googlet, og jobber med ønskeliste. Og så kom jeg over denne på finn:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55373504&searchclickthrough=true&searchQuery=jaeger

Går det an å be dere som har peiling om å si hva dere syns? Det er visst selgerens samboers klokke, kanskje han er her inne? :)
 
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55373504&searchclickthrough=true&searchQuery=jaeger

Går det an å be dere som har peiling om å si hva dere syns? Det er visst selgerens samboers klokke, kanskje han er her inne? :)[/QUOTE]


Praktfull JLC, en kommende klassiker (er ikke alle JLC-er det? Nei forresten, det er en del MC-modeller som kanskje ikke er det...).

Personlig synes jeg prisen er høy. Men den er åpenbart forhandlingsbar. Fin størrelse forresten, og så er den så slank at den bærer fint.
 
Jeg er ganske ny på forumet (kom inn her ved en tilfeldighet da jeg skulle kjøpe klokke i morgengave til mannen min for et par år siden). Nå er det min tur til å ønske meg klokke, så her er jeg igjen. Og jammen er det lett å bli "hektet"! Her er det mye å lære - og utrolig mye fint å velge i - har jeg skjønt. Nå har jeg lest og tittet og googlet, og jobber med ønskeliste. Og så kom jeg over denne på finn:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=55373504&searchclickthrough=true&searchQuery=jaeger

Går det an å be dere som har peiling om å si hva dere syns? Det er visst selgerens samboers klokke, kanskje han er her inne? :)

Så gjennom de andre annonsene, selger hun etter samlivsbrudd eller? :mrgreen:
 
Minner meg på at jeg snart må ta fram denne igjen. Har vært en Rolex-mann gjennom nesten hele vinteren, mye flytting og sjauing gjorde det enkelt å velge en beater :cool:

Fra i høst: