Ja, vi elsker nato-rem

Da er Gecko reim testet på jobb, og den er for svak i hullrekken. Ser bra ut men er desverre ikke så tett opp til Omega som jeg påstod igår, påstand herved trukket tilbake! Synd, er behagelig på armen og fin lengde for litt større håndledd.
Vis vedlegg 23617
Vis vedlegg 23618

Du får prøve å bestille på nytt fra timefaktors, mine har stort sett vært i bruk kvar dag sia midten av desember uten at eg har merket noke utviding av hullene :)

Timefactors NATO på PO

IMG_4631.jpg

IMG_6208.JPG

Har absolut inget emot natostraps på andra. Men har inte funnit den riktiga kärleken ännu. Har ett grått läder bland annat på en Mark XVI som jag köpte för att ha under fleecejackan men det har aldrig hänt...Köpte det på cheapestnato och kan inte klaga på priset, men lite kort är det även om jag bara har 17 cm runt armen. Dock luktade bandet väldigt gammalt och lite äckligt men jag la det av någon märklig anledning i humidoren och sen dess har det luktat bättre!

• Liker
Reaksjoner: Jone
Vis vedlegg 23939
Har absolut inget emot natostraps på andra. Men har inte funnit den riktiga kärleken ännu. Har ett grått läder bland annat på en Mark XVI som jag köpte för att ha under fleecejackan men det har aldrig hänt...Köpte det på cheapestnato och kan inte klaga på priset, men lite kort är det även om jag bara har 17 cm runt armen. Dock luktade bandet väldigt gammalt och lite äckligt men jag la det av någon märklig anledning i humidoren och sen dess har det luktat bättre!

Vakker IWC som fortjener bedre NATO.
Sjekk ut grå og sorte fra Toxic NATO. Toxic har også noen i skinn, men de har jeg ingen erfaring med.

Vakker IWC som fortjener bedre NATO.
Sjekk ut grå og sorte fra Toxic NATO. Toxic har også noen i skinn, men de har jeg ingen erfaring med.
Du har säkert rätt, men för 129 kr har man råd att experimentera köpte ett grått nylon också. Men länken har fått all tid ändå...

Er det kun Premium Nato som gjelder eller går vanlig og? Premium er vell sydd og ikke limt noe som er positivt. Hvor handler dere remmer? Tidssonen webshop har vell remmer i god kvalitet?

Jeg har planer om å kjøpe meg en Nato. Jeg har eliminert meg ned til et valg mellom en billig Nato fra Watchobsession.co.uk og en litt dyrere Zuludiver Nato fra Watchgecko.

Er det noen som har erfaring med disse to leverandørene?

• Liker
Reaksjoner: Preacher
eBay - kjøpte tre stk natos som viste seg å være av helt ålreit kvalitet med søm rundt ringer og forsterkede hull til one dallah stykket. Så klagde jeg når de ikke hadde dukka opp etter to mnd og fikk tilbake penga! Much free, so value! :D

Men topp kvalitet for rimelige penger er det vel kanskje sider som TimeFactors og WatchGecko som står for?

• Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Etter å ha handlet for første gang hos Toxic Nato og opplevd kvaliteten derfra har jeg droppet tanken på prisen og vil kjøpe derfra neste gang også. Bedre enn alle andre jeg har prøvd inkludert tidssonen premium og Phoenix.

Lars Birger