International Watch Company-tråden

Jeg kjøpte en IWC Mark XVIII Le Petit for et par-tre uker siden og er strålende fornøyd. Skiven blir bare mer og mer sexy for hver dag som går. Digg å starte det litt ekstravagante forholdet til klokker i IWC-familien.

Men etter hvert må jeg nok bevege meg litt bort fra standardreimen og forsøke å eksperimentere litt. Er det noen som har noen gode tips til hvilke reimer jeg bør prøve meg med? Tenker først og fremst NATO, men er seff åpen for alle kule innspill.
 
Jeg kjøpte en IWC Mark XVIII Le Petit for et par-tre uker siden og er strålende fornøyd. Skiven blir bare mer og mer sexy for hver dag som går. Digg å starte det litt ekstravagante forholdet til klokker i IWC-familien.

Men etter hvert må jeg nok bevege meg litt bort fra standardreimen og forsøke å eksperimentere litt. Er det noen som har noen gode tips til hvilke reimer jeg bør prøve meg med? Tenker først og fremst NATO, men er seff åpen for alle kule innspill.



Om du er på utkikk etter OEM reimer tilbyr IWC egne nato-reimer

IWC-NATO-Strap-Ace-Jewelers.jpg



Ellers tilbyr PhenomeNato Straps blå nato av høy kvalitet som kan bli en lekker kombo med Le Petit-skiven ;)

469868-d5e898b5f5ae4ae8b5d487e9126507d8.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse og Preacher
JørgenO skrev:
Det er bare å glede seg. Jeg har sett de både med og uten stoppeklokke. Chronografen får helt nytt manufacture verk til en fantastisk pris!
Manufaktur og manufaktur - det dreier seg vel om en videreutvikling av den velkjente 7750 baserte arbeidshesten med column-wheel som den viktigste endringen. IWC trenger uansett ikke å smykke seg med den slags merkelapper, urverket er 'drop-dead gorgeous'. Rundt 7k $ spekuleres det i. Gunstig.
IWC-Ingenieur-Chronograph-IW380801-69375-movement-aBlogtoWatch-2.jpg

Denne nye Chrono Sport modellen i titan liker jeg enda bedre og den har virkelig fått et nytt kaliber løft (IWC Caliber 89361) og et layout med skivedetaljer som er nydelig. Eneste er at den med 44mm er litt i største laget
IWC-Ingenieur-Chronograph-Sport-aBlogtoWatch-3.jpg