Hvordan påvirker deres klokkevalg oppmerksomhet i det daglige?

Tror jeg har fått to-tre kommentarer opp gjennom samtlige år jeg har "holdt på" med klokker, og to gjaldt Panerai og siste var vel for noen mnd siden når en kvinnelig kollega lurte på om remmen på PPC`en var "ekte krokodille" hahaha

Ahh, holdt på glemme! Ble forsiktig approachet av en meget hyggelig herremann mens jeg stod i kø i Dyreparken i Krstiansand for et par år siden, som syntes Zenith Dublematicen min var fin, og lurte på om jeg kunne være Nessuno på TS, haha ... det viste seg være @Consigliere :)

Og passer meg meeeeget greit at det meste får gå under radaren ;)

Det var et hyggelig møte :)

Kombinasjonen av en nokså sjelden Zenith og en meget spesiell reim (grønn krokodille?) gjorde meg nokså sikker på at det måtte være en TS'er.....

Har ennå til gode å spotte andre TS'er "in the wild".

Ellers er jeg enig med @andres, jeg skrev dette lengre opp i tråden:

+1

Kan legge til et par kommentarer vedørende min Ploprof, som jo er ganske iøynefallende på oransje gummi.

Mitt inntrykk er at «de andre» stort sett ikke bryr seg, og bryr de seg har jeg kun opplevd positiv oppmerksomhet.
 
De eneste kommentarene jeg har opplevd har faktisk vært mine hjemmelagde klokker. Da spesielt F35/solnedgangs-klokken. Den siste kommentaren var for noen dager siden. Da gikk jeg med MIG29-klokken. Det er kanskje ikke så rart, da disse er litt større og iøynefallende.

Ellers så har faktisk slikt sklidd litt under radaren. Derimot har flere lagt merke til mine klokkebytter "i det stille". Når man på tomannshånd, så kan det komme opp et spørsmål om råd og slikt.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83 og Nicolai
En gang av hun som satt i skranken på en flyplass. Hun så Sea-Dwelleren. Spurte om jeg dykket og ba om å se dykke-loggen.
(Det er ikke lov å fly 24t. etter siste dykk).
Ellers har det bare hendt et par ganger og da har det vært utelukkende positivt :)