Eneste gangen jeg får kommentarer på klokkene mine er på GTG. ( Og det er nok for meg)
Samme her, og fra andre WIS. Og mine valg i klokker har ikke en dritt med status å gjøre, det er sikkert. Jo lavere profil, jo bedre. Kan risikere jakke med armene på ryggen om man blir outet som klokkefrikEneste gangen jeg får kommentarer på klokkene mine er på GTG. ( Og det er nok for meg)
Fantastisk! Den situasjonen skulle jeg likt å seDamer har overraskende lite peiling på hvor mye klokker koster.
Har sett meg nødt til å reise meg opp og gå bort til dem for å påpeke at jeg har en dritdyr klokke på armen for å få den oppmerksomheten jeg fortjener.
Irriterende.
Rolexcaps og Ferrarijakke. Jeg ler så jeg dauer her... Hva med å adde noen nice Timerland sko og sprøyte seg med noe skikkelig Old Spice? Kanke være gærent det velMorsom tråd.
Jeg kan spotte en Sub på ca 30 METER avstand.
Alle andre greier ikke spotte min på 30 CENTIMETER.
Tror du drar flere damer hvis du går med Rolexcaps og Ferrarijakke i skinn. Ikke meningen å røpe @UJU sin hemmelighet, men, som sagt, alle skal få.
Rolexcaps og Ferrarijakke. Jeg ler så jeg dauer her... Hva med å adde noen nice Timerland sko og sprøyte seg med noe skikkelig Old Spice? Kanke være gærent det vel![]()
Dette er faktisk konge da sjefSpeedo, pilotbriller, gullkjede, day-date og hårete bryst og bart er jo klassisk strandmote
Godt gammelt kongekjede er stas som prikken over ienDu er inne på noe. Men for max effekt hadde jeg brukt spraytaning -ikke old spice. Ikke glem gullsmykke rundt halsen.