Null leveringstid, som på lager i Haugesund? Eller null leveringstid, som null idé om hvor lang leveringstid?Ringte lervik i dag. Null leveringstid på flere stålmodeller.
Null leveringstid, som på lager i Haugesund. Eller null leveringstid, som null ide om hvor lang leveringstid.![]()
Og Sky-Dweller i stål - så langt .En skulle jo ha vært raskt ute å lagt inn beatillinger med alle de store på daytona. Går rett ut igjen med 30000kr avanse pr ur
En skulle jo ha vært raskt ute å lagt inn beatillinger med alle de store på daytona. Går rett ut igjen med 30000kr avanse pr ur
Og Sky-Dweller i stål - så langt .
Er jo en grunn til at de går 30.000 kr over listepris. Åpenbart noen som har bestilt mange.
Jeg satte meg på liste i september på en GMT BLNR hos Bjerke. Fikk beskjed om at jeg kunne forvente levering i løpet av 6mnd. Hadde noen tusen tilgode der som jeg deponerte samtidig. Vet ikke om man må betale depositum for å sette seg på liste da jeg gjorde dette uoppfordret, men det er sikkert flere her som kan svare deg på det.Halvveis on-topic spm her:
Hvordan funker det egentlig når man setter seg på hventeliste hos f.eks Bjerke i hovedstaden? Depositum osv?
Har lyst til å gå for no-date Sub i stål til 40-årsdagen min i juni, så da må jeg vel komme meg på en el annen venteliste snart hvis det skal skje.![]()
Halvveis on-topic spm her:
Hvordan funker det egentlig når man setter seg på hventeliste hos f.eks Bjerke i hovedstaden? Depositum osv?
Har lyst til å gå for no-date Sub i stål til 40-årsdagen min i juni, så da må jeg vel komme meg på en el annen venteliste snart hvis det skal skje.![]()
Tenk om man hadde hatt samme salgspraksis som Apple, Supreme, Nike etc: first come, first serve. Ved hver «Rolex-drop» hadde det vært en særegen gtg i Karl Johan, teltleir, soveposer og kaffe på termos...