Hva skjer med Rolex og levering?

Jeg gjentar: Rolex i stål er dørgandes kjedelig. Funksjonelle til sitt bruk. Bading for eksempel.

Du kan også bade med en 6000m klokke... Den tåler det ;)
CH1-8.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Jeg hadde også kjøpt en «kjedelig Rolex» til 90k+ som badeklokke - siden det ikke finnes noe annet spennende som er vanntett...? Dette blir for dumt. Tipper du vil ha SD4K for å tjene noen slanter, ærlig sak det. Men å hevde det er for bading når du ikke liker merket blir litt.. ja..
 
Jeg hadde også kjøpt en «kjedelig Rolex» til 90k+ som badeklokke - siden det ikke finnes noe annet spennende som er vanntett...? Dette blir for dumt. Tipper du vil ha SD4K for å tjene noen slanter, ærlig sak det. Men å hevde det er for bading når du ikke liker merket blir litt.. ja..

Akkurat nå er det mange som "parkerer" pengene sine i Rolex.
Jeg snakket nettopp om dette med en venn som er i klokkeblog business i Sveits.
Han ser ikke på det som noe han vil anbefale...
 
Noen som har noen update her? Jeg passerer ett år i ventetid på en Sub Date nå, begynner å lure på om den noen gang kommer :p
 
Noen som har noen update her? Jeg passerer ett år i ventetid på en Sub Date nå, begynner å lure på om den noen gang kommer :p

Ett år? Det er jo bare småtteri, jeg har ventet på Daytona med hvit skive i snart 2,5 år :p:D
 
Har ventet selv på en 126600 som jeg satte meg på listen tom før den ble lansert. :)
Samt også hos en annen AD siden Juni i fjor..
Tenker at jeg får den neste år sent på året om ikke i 2020, noe som er mer realistisk :rolleyes:

Den skulle jeg ha til min 30års bursdag som jeg hadde i fjor.. ;)
Noe jeg fort innså at det ville være helt umulig.
 
Jeg sto ett år på liste på Askeland for en 114060 før jeg fikk beskjed om at listene var slettet. Jeg spurte så om 214270 var et alternativ og fikk et økseskaft-svar i retur. Sendte så mail til Lervik men fikk ikke engang svar. Kollegaen min derimot fikk en 126660 for noen måneder siden etter et halvt års venting og ingen av oss hadde handlet fra Askeland tidligere. Jeg skjønner at det er vanskelig å dekke etterspørselen men man blir litt gretten likevel.
 
Etter 4 uker og 20+ Rolex butikker i Asia kan jeg konkludere følgende:

Det er mye verre her enn i Norge. Helt skrapet for sportsmodeller i stål. Et par Explorer 2, noen Explorer 1, Airking omtrent i alle butikkene (hvem kjøper egentlig denne modellen?!) og lilla OP 39. Ellers datejust så langt øyet kan se. Pratet med en AD i Singapore som sa han fikk 10 daytona på et veldig godt år, mens 10% av kundene hver dag spurte etter modellen. Ingen ventelister eller noe.

Som en digresjon ser det ut til å gjelde en haug med luksusvarer. Rimowa Topas kofferter til 10 000kr er helt utsolgt. Det er kø og sperrebånd utenfor flere LV butikker. Skulle eid noen LVMH aksjer..