Hva leser dere om dagen?

Leser Drageløperen av Khaled Hosseini for tiden. Gripende lesing. Begynte i går og har allerede kommet halvveis. Gleder meg allerede til å begynne på oppfølgeren!

Det eneste minuset er at jeg ble anbefalt denne for flere år siden, men jeg har ikke har fått lest den før nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Siste boken av triologien Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug. Anbefaler og lese disse.
Mengele Zoo ble vel kåret til tidenes beste norske bok (!)

485A11C0-BA29-4FAB-82A4-D20EC7833428.jpeg


EB3C161A-1715-4B5B-88CE-578172AA7A4A.jpeg

11101EE2-BB08-47C6-AC0C-65D4183182C8.png
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Readerfly
Mengele zoo og Markens grøde er fantastiske! likte ikke de to oppfølgerne til førstnevnte like godt, men gode bøker likevel.

Apropos oppfølger: den siste Erlend Loe-boka i Doppler-serien har en morsom Markens grøde-"henvisning", og kan leses som forgjengeren til Markens grøde.
 
Brukervilkårene til Netflix.

Mye spennende der.

Anbefales.

Hmmm.... Barna er ivrige der...
Dette høres skremmende ut.... Men på den annen side; rimelige og lett å få tak i!
(Jeg leste en gang brukervilkårene til Windows95....)

8
 
Kunne tenkt meg å fortsette på Robert Jordan og hans Wheel of Time-serie, men med 5+ år siden sist, betyr det vel å begynne på nytt. Og det er maaange timer med lesing. På engelsk. Som er best.
Må få lest WoT selv etterhvert, om ikke annet fordi Sanderson skrev siste tre der. (og fikk øynene opp for Sanderson når jeg skjønte at han fått den jobben å fullføre WoT)
/END NERDING.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher