Bruker en slik, og den erstattet et helt kobbel av svarte bokser hos meg. Knallbra sak.
Tøft, men hva er det? Noen estetiske likheter med Essence, selv om Essencen har styggere hideaway-boks, så antar det kanskje er noe liknende?Bruker en slik, og den erstattet et helt kobbel av svarte bokser hos meg. Knallbra sak.
![]()
@FMS
B-O Essence vel en streamer av digital lyd.
Devialet er en forsterker, DAC, riaa, streamer med mer. Til en høyere pris.
Min stemme går til Devialet Phantom som er nevnt flere ganger i denne tråden. Råeste eg har prøvd sålangt. Har levert tilbake demoutgaven min no, men kjem til å kjøpe en slik for å ha på hytta. Rå lyd ifht størrelse.Hvis man skal ha en løsning med kun en høytaler, hva kjøper man da?
Hvis man skal ha en løsning med kun en høytaler, hva kjøper man da?
Trekket av er nok kun for å vise hva som skjuler seg bak. Og mtp. at de koster 600.000, antar jeg at eventuelle kjøpere har husrom nok.Definitivt "penest" med trekket på. Man bør muligens ha en stor stue for å huse disse kreasjonene.
Ganske stilige, men de er store!
Eller en Beoplay A9 med Spotify Connect, Airplay, DNLA, Deezer, Tunein Radio og Bluetooth. 19k.Hvis man skal ha en løsning med kun en høytaler, hva kjøper man da?
Skulle gjerne testet en slik, for oppsøke en forhandler når jeg får anledning. Har vanskelig for å se for meg hvordan den er i praksis, ser liksom så voldsomt futuristisk ut på bilder..Min stemme går til Devialet Phantom som er nevnt flere ganger i denne tråden. Råeste eg har prøvd sålangt. Har levert tilbake demoutgaven min no, men kjem til å kjøpe en slik for å ha på hytta. Rå lyd ifht størrelse.
Uten tvil beste alt i et løsningen eg har prøvd. Kunne nesten bytta stereoen på loftet, berre nesten dog...Brukte hele lørdagen til å lytte på en god del alternativer i klassen sub 20'. Endte opp med å kjøpe en Devialet Phantom Silver, og angrer ikke![]()