Hi-Fi tråden

Olalala...
Sit å les VG.
Kjem over artikkel om lydplankar / og sånn som tv står oppå.

Tek meg sjølv i å vurdere å ha det i stova.

Jemeni til tidene endrar seg.

@Klokklokk har denne. Trur han er nøgd, men han får nesten svare sjølve:)

Godt nøgd med den eg. Fungerer utmerket til film, tv og streaming. Musikken styrer ein fra iphonen. Plass til macmini, ps3 og ein dvd spiller skjult, så slipp unna det meste av kabler. Fruen er fornøyd og.... :) Kjøpte den for 20k. Såg på diverse løsninger, men dette var jo plug and play ferdig møbel med det eg trengte og heilt ok lyd.

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Godt nøgd med den eg. Fungerer utmerket til film, tv og streaming. Musikken styrer ein fra iphonen. Plass til macmini, ps3 og ein dvd spiller skjult, så slipp unna det meste av kabler. Fruen er fornøyd og.... :) Kjøpte den for 20k. Såg på diverse løsninger, men dette var jo plug and play ferdig møbel med det eg trengte og heilt ok lyd.

Ok, takk for svar.

Fruen liker ikke så mye krimskrams så en xxl blir vel kanskje bra nok til våres bruk.

For eksempel Naim UniQute med noen gode stativhøyttalere. Kanskje Spectral benk?

Får litt kjipt plastpreg over Geneva.

Spectral selges av blant annet Soundgarden.

Ellers finnes Clic møbler fra Danmark; www.clic.dk:

miljoe2.jpg

Frislev og Unnu ligner veldig på Clic, men jeg tror Clic var først ute. Unnu selges på Hifi Klubben og er merkbart billigere.

Montana har kommet med et slags musikkanlegg. Eller bare som skalérbart system. www.montana.dk

montana-sound-unit-system-tv-hifi-indretning-danish-design-interioer-600x450.jpg

Jeg har en liten hylle fra USM Haller, men det blir muligens litt på siden designmessig. www.usmhaller.ch

p282747_488_336-1.jpg

Redigert:
^ Spectral importeres av Njål Hansson:
http://njal.no/Møbler

Frislev er det Soundgarden som importerer direkte, men de har (i Oslo) svært lite utstilt i butikken.

Clic forhandles bl.a av Kontrapunkt:
http://www.kontrapunkt.no/clic.htm

Montana har en del fine og smarte løsninger - og definitivt blandt de som har flest kombinasjonsmuligheter. Dessverre er hjemmesiden deres "håpløst" rotete, og det er vanskelig å få oversikt over alle løsningene. Det beste er egentlig å få tak i papirkatalogen over fullsortimentet, eller å oppsøke (om man bor i Oslo, eller nærheten) Montana butikken på Skøyen.