Høstdepresjon

skummelt er det ikke der. Har gått hjem flere ganger sendt på kvelden og har aldri følt meg utrygg.

Første som møtte oss da vi gikk ut av t-banestasjonen æ, var en sykt skummel "gangster" som spurte oss for penger. Fikk ingen god start på besøket kan man si.

Tok en tur hit etter jobben i dag:

pRritG8.jpg

Det har blitt et veldig voksent sted sammenlignet med før. På grensa til å være steakhouse nesten nå, men med alternativer fra grisen og havet i tillegg til biffen. :) For meg er mangalitza et must der. Spiste mangalitza-kotelett.

Tok en tur hit etter jobben i dag:

pRritG8.jpg

Det har blitt et veldig voksent sted sammenlignet med før. På grensa til å være steakhouse nesten nå, men med alternativer fra grisen og havet i tillegg til biffen. :) For meg er mangalitza et must der. Spiste mangalitza-kotelett.

Skal sjekke ut pittcue. Helt ukjent for meg. Men du mener det er verdt ett besøk?

Hvor går jeg for å se på AP i London @Edzilla ? Mandag har jeg hele dagen i central alene så kom gjerne med noen gode tips til artige ting å gjøre/se vist du har noen tips ;)

Andre tips @Lynch ? Spørs hva du er interessert i foruten klokker.
Sko, skjorter, barberutstyr kjøper du i Jermyn Street, Piccadilly Arcade og Princes Arcade.
Matmarked finner du i Borough Market og Cambden. Er du i Cambden så besøk Brewdog.
Gla i film. Da drar du på et av Englands eldste kino. Electric Cinema i Notthing Hill. Besøk også deres Diner. Electric Diner.
Ser du er heldig med været. Så da er det nesten obligatorisk å rusle ned Queens Walk. Kjøpe seg en god flaske rødvin, noe ost og skinke for å nyte det på stranda ved South bank. Alternativt Hyde Park/Green Park.

• Liker
Reaksjoner: Lynch og Preacher
Ikke så ofte det blir noe unboxing her i gården. Så hver lille ting fortjener sin oppmerksomhet.
I dag er en slik dag. Mottokk en pakke (brev) fra Lervik Ur.

Her kjører vi show!
IMG_9132.JPG