Var vist tom for majones i dag. Så da måtte jeg lage en ny batch.
Så for de som lurer på hvor lang tid det tar å lage majones. Se her da vel:
Redigert:
Enig at Maroon Antique er en nydelig farge. Men ser ut som Kendal leveres kun i C Shade Tan.
Gjord ikke saken så mye enklere dette...
@Edzilla Om du skal på egg hunt i kew gardens kan jeg anbefale en tur til Richmond etterpå. Veldig pen 'miniby'.![]()
For meg hadde det blitt Woodstock i mørk brun. Men bare fordi jeg er forspent med lysere brun og brogue (jeg er en sucker for begge deler).
Blir nok ikke noen egg hunt på meg og madamen. Men neste år hvis jeg får lurt med barna.
Har ikke væt i Richmond. Men nabostedet Putney har jeg besøkt. Studievenninen til Madamen har hus i Putney. Så mulig vi tar å hilser på de i påsken. Kanskje vi får tatt en tur innom Richmond i samme slengen.
"Forspent" som i: brogues i lysere brun har jeg i garderoben allerede. Hvis du har "bruk for" et par slike hadde jeg valgt Keswick over her.
Var vist tom for majones i dag. Så da måtte jeg lage en ny batch.
Var i Richmond for et par helger siden. Syntes Brixton er litt i overkant hipster/gangster for meg, så når kontrakten min løper ut neste jul vil jeg kanskje være interessert i å flytte til et litt mer 'picturesque' sted. Overgangen fra Bath til Brixton var litt stor...![]()
Skulle på Brixton Village and Market Row Markets. Snudde i det vi entret område. Følte meg ikke trygg i det hele tatt.
Så jeg forstår deg godt.