Høstdepresjon

Første dag i leiligheten i Marbella.
Satser på tre uker med maks sol!
image.jpeg
 
Trekker frem Marbella Club og Villa Tiberio som mulige restaurantopplevelser!
Swellboy har en artig historie om førstnevnte restaurant i forbindelse med black tie therapy.

Litt usikker på hvordan stedet har utviklet seg, men El Rodeito var også bra før ;) Ryktet skal ha det til at de gamle mafiosoene møttes der før i tiden....
 
Fint du har med deg en beater og slipper å tenke på å ta av deg klokka. God ferie.
Tom

Den er helt perfekt som beater her nede på playa'n. Går like fint med denne på restaurantene som til snorkling.
Riktig god ferie til deg og dine!
 
Jeg innrømmer det gjerne. Er ett matvare uten sidestykke.
I går kjørte vi over 360 km for ett lite tapasmåltid.
Men det var verdt turen. Uten tvil. Til Jerez kjørte vi opp Ronda. Helt fantastisk natur. Smale bratte veier, krappe svinger, og fjell, på fjell som får deg til å måpe. Vi tok oss tid til å stoppe ved Ronda for lunsj. På ett gammelt spisested midt i ingenmannsland. Her hadde de spansk omelett som i seg selv er verdt turen opp fjellet. Priceless i 800-900 meter over havet. Hyggelig og søt betjening. De solgte vist også pata negra skinke på bein. Men med 37 grader ute, tok vi ikke sjansen på å kjøpe ett helt bein der. Kjipt å "glemme" beinet i bilen noen timer mens sola gjør sitt.
I Jerz ble vi møtt av Michelinmannen. Ett godt tegn for alle foodies ;)
Om det er for mat eller motorsport betyr ikke så mye for meg. Elsker begge deler. Men vi kom for maten. Tapas ble til fem miniburgere. Det beste jeg har spist i mitt liv. Så 360 km er ingenting når man får slik mat. Kommer tilbake. Men da skal jeg ha flere retter. Bli muligens over én natt.


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.png
image.png
 
Redigert:
Ser ut som SeaDwelleren tilfredsstiller alle krav som sommerklokke. Min har blitt liggende i klokkeboksen hele sommeren. Skal ta den frem ikveld i påvente av en skikkelig regnbyge :D
 
Kunne gått med den hele juli uten å ofre en tanke til noen annen klokke her i Bergen i hvert fall. Maken til drittvær siste 4 ukene.. Glad jeg ikke har hatt noe ferie å snakke om ennå!


Ja, Sea Dwelleren har heldigvis en decent vannsøylerating :D Greit at finværet bare er en flytur unna, uansett hvor man har valgt å bosette seg :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Preacher
Siste kveld i Marbella. Godt det bare er ett år, minus tre uker til neste tur til leiligheten.
Men nå til saken. Begynner å brygge på ny Rolexsjuke. Hva skal jeg gå for: Datejust 36mm med glatt bezel og oyster lenke. Nye Explorer, Rolex OP 39mm. De andre er ikke aktuelle siden de blir for høye, feite til å bruke med skjorter i jobbsammenheng. Ønsker også å kjøpe ny klokke, siden den skal forbli i samlingen. Altså keeper 4 life som det så frekt kalles.

Skål!
I kveld blir det skumpa og caviar for resten av feriepengene!
image.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard