Høstdepresjon

Liten avsporing i reisebrevet.
Madamen fylte førti på onsdag, men skal feires med venner i morgen. Så da ble det mitt ansvar for å sørge for skumpa. Tror ikke vi har noe alkoholproblem med det første.
Vis vedlegg 14167

Blåmandag, og jeg skal ikke drikke mer. I alle fall ikke før fredag kl 17:00....
Lenge siden jeg har hatt så vondt i kropp og sjel, som på søndag.
Nå er det www.lifesum.com som gjelder.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Tilbake til London: Fra Borough Market tok vi taxi til The New Den. Grei liten tur med taxi som tar snaue 20 min, og koster ca. 25 pund.
Screen Shot 2016-09-26 at 14.25.51.png


Fremme ved Zampa Road står politiet å ønsker fansen velkommen. Et godt tegn på at det blir en bra dag.
Rett forbi de står flere salgsboder med diverse supporterutstyr og matboder som blant annet selger pai og pigs in blankets. Akkurat slik det skal være!
01.jpg

2.jpg

3.jpg

4.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Stemningen er helt magisk på The Den. Kanskje ikke så fult som sist gang vi var her. Men hjemmesupportere lager bra stemning på stadion. Til og med de britiske barna, har et "ordforråd" som overgår de fleste her hjemme på Melløs Stadion

C´om on you lions!

5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Vegard
Ikke dårlig med uavgjort mot Bradford, de har jo et contenderlag:) Ingenting som slår atmosfæren i disse kampene
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
image.jpeg

The world has lost a truly great man who left an indelible mark on my soul.
 
Redigert:
Siste bilde jeg har av Pappa med sin gamle Speedmaster.
Nå er klokken min for alltid.
01.jpg


Deler denne historien som Old´Zilla har postet på sin facebookside for noen år siden:
-En utrolig historie om ærlighet.
Da jeg var 15 år kjøpte jeg denne flotte klokken for konfirmasjons-pengene mine, samt penger jeg tjente på å spille trekkspill. Det er for øvrig en Omega Speedmaster, samme klokke brukt på den første måneferden. Like etter at jeg hadde fått den, spilte jeg for noen pensjonister i en buss. Jeg satt foran med ryggen mot front vinduet, med klokken liggende ved siden av meg, må ha den av når jeg spiller. Når jeg var ferdig, reiste jeg meg og klokken var søkk borte.

En vakker dag 25 år senere fikk jeg en telefon fra en skraphandler i Hokksund. "Jeg har noe som er ditt" sa han ivrig. Tror jeg neppe var mitt svar. Joooda, det har jeg svarte han. Jeg har klokken din!!! Saken var at klokken hadde ramlet ned i varmeapparatet på bussen og nå 25 år senere var bussen blitt hugget opp. Klokken var fremdeles som ny. I sammenheng med min sønns konfirmasjon var dette en passende gave til ham.

Det har gått ytterligere 20 år etter hendelsen, men klokken er like fin fremdeles. Det hører også med til historien at jeg ringte forsikringsselskapet mitt og fortalte at klokken var funnet (måtte følge opp ærligheten). Der fikk jeg til svar; "Kan du være så snill å holde dette for deg selv, vi har annet å gjøre" :)