Høstdepresjon

Kondolerer Eivind. Du er en person som gir veldig mye av deg selv og kanskje den jeg har mest sansen for på hele TS. Du kommer fra et godt opphav som du kan være stolt av i all ettertid.
 
Kondolerer Eivind. Du er en person som gir veldig mye av deg selv og kanskje den jeg har mest sansen for på hele TS. Du kommer fra et godt opphav som du kan være stolt av i all ettertid.

Takk @Havvo
Setter veldig pris på dine gode ord.

Det gjør så forferdelig vondt å miste sin Far. Sin bestevenn og kompis igjennom 37 år.
Han var mitt største forbilde, levemann, bestefar og bestevenn.
Vi har vært på så mange eventyr sammen, vi har gjort det vi har drømt om.
Mens noen ser på F1 på tv, så kjøpte Zilla Senior Rubens Barrichello sin Stewart-Ford SF3.
Da pappa skulle gifte seg på nytt, så ønsket han å gjøre det med stil. Ny smoking måtte han ha. Men da måtte han også ha ny bil som matchet resten av antrekket. Uken etter var vi i Tyskland å hentet én pent brukt Lamborhini Diablo Roadster i mørk blå/lilla. 1 av 200 produserte.
02.jpg


01.jpg


barr_stew_magn_1999.jpg


Rubens_Barrichello_1999_Canada.jpg
 
Redigert:
"Pokker til historie" var et understatement bestefaren min pleide å bruke før han døde (for tidlig han også). Jeg pleier ikke å ha vanskelig for å uttrykke meg, men overfor døden glipper språket ... "kondolerer" er greit nok og uttrykker kanskje nettopp at språket glipper.