Gullkorn fra Finn.no

Betyr det at du mener man har plikt til å selge hvis du får aksept på prisen?

Til det opprinnelige spm, dette er et selger trix tror enkelte, skal signalisere at salget nærmest er motvillig, at prisen er så god at man egentlig burde vite bedre som selger, at nå må du som kjøper kjappe deg og slå til !

Er ikke så kjent med dette, er derfor jeg spør. Mener å ha lært at annonsen er et form for salgstilbud og hvis kjøper aksepterer/gir prisen som står så må selger stå for dette? Mulig det er annerledes når man er likestilt (privatperson-privatperson) og når man er forbruker. Trodde dette var årsaken til at ordet prisantyding finnes?
 
Solgt for 56K på auksjon den 13.02.21. Super tilbud til 84K på finn i dag :LOL: #invistoroptimist

29042106-5C69-469D-AD80-26B035C770B1.jpeg
 
Redigert:
  • Haha
Reaksjoner: Henrik C
Det ultimate samleobjekt, tidligere eid av Casper Ruud. Woha!

 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det ultimate samleobjekt, tidligere eid av Casper Ruud. Woha!


Skal tro om vedkommende som er namedroppet i annonsen havner på invistor-svartelisten til Bjerke?
 
Det ultimate samleobjekt, tidligere eid av Casper Ruud. Woha!

Ryddig av annonsør å legge ut fullt navn og adresse på første eier i annonsen. Det hadde jeg satt pris på hadde jeg vært herr Ruud. Jeez...
 

Nydelig kopi av Rolex. Men ikke nok med det, her har de kopiert fra flere forskjellige modeller, her har vi moderne og vintage submariner, yachtmaster med et hint av Explorer. Den blir levert på en nydelig metalstropp som gir et kongelig utseende :mrgreen: hvor tar de fra - jeg dæver :ROFLMAO:
 

Nydelig kopi av Rolex. Men ikke nok med det, her har de kopiert fra flere forskjellige modeller, her har vi moderne og vintage submariner, yachtmaster med et hint av Explorer. Den blir levert på en nydelig metalstropp som gir et kongelig utseende :mrgreen: hvor tar de fra - jeg dæver :ROFLMAO:
Du må lære deg å screenshotte kompis. Når denne skatten skifter eier og annonsen blir slettet, er det ingen andre som får gleden av å bruke denne som annonsemal
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Er litt på jakten etter en 2nd gen Overseas og måtte spørre litt siden VC tar fort noen tusen euro for service.
Veldig greit med ryddig kommunikasjon, samt at prisen har gått opp med 20 000.(y)
 

Vedlegg

  • tempsnip1.png
    tempsnip1.png
    552,5 KB · Visninger: 0
  • tempsnip2.png
    tempsnip2.png
    274,9 KB · Visninger: 0
  • Haha
Reaksjoner: hen