Gullkorn fra Finn.no

Ikke klokkerelatert, men likevel…vær så snill å si at dette er en (dårlig) spøk!
 
Ikke klokkerelatert, men likevel…vær så snill å si at dette er en (dårlig) spøk!

Det er uansett usedvanlig usmakelig
 
  • Liker
Reaksjoner: eiska
Ikke klokkerelatert, men likevel…vær så snill å si at dette er en (dårlig) spøk!
Dette er noe av det mest smakløse jeg har sett på lang tid. Merkelig at denne har gått gjennom kontrollen på finn.
 
  • Liker
Reaksjoner: eiska
Jada!!

Galleribilde
(1/6)






1 har lagt til som favoritt

~~ Arkitekt tegnet sjokolade Lohengrin 40 stk i uåpnet eske!!~~

Til salgs



Trykk"vis mer" for all info. Høystbydende 4000.-+frakt 149.- Jeg visste ikke at denne sjokoladen faktisk var arkitekttegnet. Fant litt info på nett som jeg deler med dere. Selve esken med 40 stk Lohengrin i, har vært lagret kjølig og esken er uåpnet, se bilder. Sjokoladen har blitt et yndig samleobjekt til å ha b.l.a i sitt glass skap. Den lages ikke lenger. Sjeldent en spiser disse dyrebare skattene lenger nå fordi de selges ikke mer. Vurderer salg av esken om det kommer et godt bud. Lohengrin er en sjokolade som ble lansert i 1911, i forbindelse med oppsetningen av Wagner-operaen Lohengrin på Nationaltheatret.
 
Ga han ett bud for å se reaksjonen. :ROFLMAO:


Håvar


Aktiv nå






Omega Professional Seamaster 300
Omega Professional Seamaster 300
35 000 kr


FINN.no forbeholder seg retten til å kontrollere og stoppe meldinger.

Send varen med Helthjem

Bli enige om hvordan dere gjør betalingen først.

  • I dag, 23:39

    Du skrev: 
    Hei . siden du skriver høystbydenede byr jeg deg 23000.-
    Mvh.
  • Mitt bud står til 26.01.22


  • Håvar skrev: 
    Takk. Det var nok klumsete skrevet. Hbo over 35K var meningen. Har rettet dette nå :)
  • Du skrev: 
    Ok . Jeg trur nok du sikter litt høyt! Men lykke til med salget!
  • I dag, 23:48

  • Fikk bare tommel opp fra han.......
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71
Jada!!

Galleribilde
(1/6)






1 har lagt til som favoritt

~~ Arkitekt tegnet sjokolade Lohengrin 40 stk i uåpnet eske!!~~

Til salgs



Trykk"vis mer" for all info. Høystbydende 4000.-+frakt 149.- Jeg visste ikke at denne sjokoladen faktisk var arkitekttegnet. Fant litt info på nett som jeg deler med dere. Selve esken med 40 stk Lohengrin i, har vært lagret kjølig og esken er uåpnet, se bilder. Sjokoladen har blitt et yndig samleobjekt til å ha b.l.a i sitt glass skap. Den lages ikke lenger. Sjeldent en spiser disse dyrebare skattene lenger nå fordi de selges ikke mer. Vurderer salg av esken om det kommer et godt bud. Lohengrin er en sjokolade som ble lansert i 1911, i forbindelse med oppsetningen av Wagner-operaen Lohengrin på Nationaltheatret.
Hvorfor søker du på arkitekttegnet sjokolade? :ROFLMAO: Noe nytt sexy klokkeprosjekt jeg kan følge?
 
Hmmm..... Explorer II eller tourbillon? Her sparer du 1000 Nok.


 
Denne var fin :) Herlig annonse (y)

6F51DDB9-D8B3-4586-B4C5-5E79FCE39740.jpeg
ADABC562-B8AF-4C3F-B9B4-8A4A95F6B1C0.jpeg
 
Lurer av og til på hva som skjer i hue på enkelte inviiiiistorer. Et TS medlem hadde denne ute for salg i en evighet, med siste pris-bump på kr 55.000.- for en ukes tid siden. Hvordan tenker en som mener uret etter et eierskifte, plutselig er salgbart for kr 70.000.- Synd at slike parasitter er der ute og forsurer klokke-gleden.
A545748C-1239-4451-9CEB-2F65C3AC22E9.png
 
Kjenner ikke saken overhodet, men legger selv på en god del på Finn, for der virker det at folk MÅ prute for å kjøpe noe. Være seg gressklipper, sko eller klokke.. Kanskje han trenger litt slingringsmonn? :p
 
Lurer av og til på hva som skjer i hue på enkelte inviiiiistorer. Et TS medlem hadde denne ute for salg i en evighet, med siste pris-bump på kr 55.000.- for en ukes tid siden. Hvordan tenker en som mener uret etter et eierskifte, plutselig er salgbart for kr 70.000.- Synd at slike parasitter er der ute og forsurer klokke-gleden.
Vis vedlegg 278319
Jeg så den først av ny eier til 60k, men sikkert fått mange skambud så da må man ha margin slik som @Jørgen sier.
 
En ting er påslaget etter kjøp som i og for seg er litt kjip greie, en annen ting er å regelrett kopiere annonseteksten fra forrige (og da ikke engang opplyse om seneste eierskiftet - den har da beviselig vært innom noen andre mellom første eier og Finn-fyren), og attpåtil stjele 2 av bildene.

Kan godt være at @braanaas har gitt sin aksept til at bildene kan gjenbrukes, men dette lukter profittjag lang vei og er litt kjipt å se, selv fra sidelinjen.

T
19D32173-6EAB-4E28-ADCD-B902060DC3DC.jpeg

Finn
285C316A-E62D-43B7-AD6F-3FA975DF70D5.jpeg
 
Lurer av og til på hva som skjer i hue på enkelte inviiiiistorer. Et TS medlem hadde denne ute for salg i en evighet, med siste pris-bump på kr 55.000.- for en ukes tid siden. Hvordan tenker en som mener uret etter et eierskifte, plutselig er salgbart for kr 70.000.- Synd at slike parasitter er der ute og forsurer klokke-gleden.
Vis vedlegg 278319

Syntes denne så kjent ut!