GrimReaper
Støttemedlem
Det tar så lang tidDu må lære deg å screenshotte kompis. Når denne skatten skifter eier og annonsen blir slettet, er det ingen andre som får gleden av å bruke denne som annonsemal
Det tar så lang tidDu må lære deg å screenshotte kompis. Når denne skatten skifter eier og annonsen blir slettet, er det ingen andre som får gleden av å bruke denne som annonsemal
Proft opplegg
Om alle skal ha den så er det rart at den har ligger ute i månedsvis Eivind
Vanskelig å bestå den testen er jeg reddÅpne klokken for trykktest??
Her har vi en selger som klarer å argumentere for at det er lurt å selge lange lengder med tømmer I LITER..Hvor mye er det for 4 meter med tørr eikeplank som skal brukes til et bord egentlig?
![]()
Nysaget plank av eik og lønn. | FINN-torget
Nysaget eikeplank i diverse dimensjoner bredder og tykkelser. Kan sage på bestilling også har noen m3 virke igjen. Har også saget noe lønn i 25mm tykkelse. detwww.finn.no
Det blir en helt tullete og usaklig sammenlikning. Bugg er på ingen måte noen substitutt eller konkurrent til en 5711. Det er Royal Oak og Overseas. Poenget er heller ikke å kjøpe 4 Overseas, men å kjøpe en og ha kr. 600k «til overs». Poenget mitt er uansett, jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte hvem som betaler dette for en helt standard 5711. Eneste tenkelige scenarioet jeg kan se for meg en en nyrik Gamestop-aksjonær som egentlig ikke har så greie på klokker, men som har hørt at PP er the shit... IMHO
Hvor mye er det for 4 liter med eik om dagen egentlig?Faktisk ganske vanlig med literspris (volum) på plank av såkalt hardtre som eik, bjørk, lønn ogmere eksotiske sorter.
68 kr takkHvor mye er det for 4 liter med eik om dagen egentlig?