Gullkorn fra Finn.no

Har sett folk legge ut på finn med påslag klokker som er kjøpt her på forumet, før de i det heletatt har fått klokken i henda.. Ingenting overrasker.
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Maz19 og mr_frodo
Viktig å selge livsstilen til en Rolex-eier.

Ut fra annonsen, så forstår jeg det slik at alle Rolex-eiere roper, har uanstendig mange ringer, drikker kaffe fra pappkrus og sløser ikke bort tid på å fullføre ordet «ikke».
 
Ut fra annonsen, så forstår jeg det slik at alle Rolex-eiere roper, har uanstendig mange ringer, drikker kaffe fra pappkrus og sløser ikke bort tid på å fullføre ordet «ikke».

Fine bilder av lenken. Positiv overraskelse på siste bilde at det er en klokke på andre siden av den! Håper en kaffe i pappkrus følger med, ellers er jeg ik interessert.
 
Skal bare sjekke om jeg kan tjene 30k på å legge ut denne på Finn før jeg kjøper den.
Ok, ciao!
Screenshot 2022-01-28 at 14.18.28.png
 
Om det er pengene, hypen, historien eller faktisk klokka som skaper interessen så betyr vel det ikke noe?

Selv har jeg kjøpt klokker ene og alene for alle grunnene over. Kaller meg riktignok ikke en entusiast, men heller en fyr som liker klokker,penger, hype og setter pris på en god historie ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Om det er pengene, hypen, historien eller faktisk klokka som skaper interessen så betyr vel det ikke noe?

Selv har jeg kjøpt klokker ene og alene for alle grunnene over. Kaller meg riktignok ikke en entusiast, men heller en fyr som liker klokker,penger, hype og setter pris på en god historie ;)
For ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir her :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Måsabjønn
For ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir her :)
Ikke bry deg om disse døgnfluene kompis. En liten gnist i fluefangern og de er borte. Relativt mange «kjente» navn som bare forsvinner i eteren
 
For ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir her :)

Nei tolket ikke som du gjorde det :) Og jeg er enig i poenget ditt. Det er også kanskje like greit at det er slik. :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper