Gullkorn fra Finn.no

hva er normalt prisleiet da?
Rettelse, kjernebudskapet var at det var en morsom FINN annonse og tråden er «gullkorn fra FINN. Priskommentaren var en personlig mening fra meg siden jeg anser prisen for å være i det høyere segmentet og ikke spesielt billig. Har ikke overskudd til å diskutere priser på romaskiner i feil tråd med deg dessverre. Ro i fred!
 
Tok ikke lang tid...

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=204380308

Han går muligens på en smell om han haster...
 
  • Wow
Reaksjoner: Jon Henrik
Det mest humoristiske er at samme person for noen dager siden ikke klarte å «si nei til denne» og skrøt av kjøpet på Facebook...
00AB23CA-DBDD-48D8-9EB2-74758D852C26.jpeg
 
Jeg sa forsåvidt dette for et halvt års tid siden, men jeg mener fortsatt at de som kjøper andrehåndsrolex nå om dagen kjøper på topp.
 
Jeg sa forsåvidt dette for et halvt års tid siden, men jeg mener fortsatt at de som kjøper andrehåndsrolex nå om dagen kjøper på topp.
Mente det samme selv for tre år siden.. nå vet jeg ikke hva man skal mene men tror 2021 kommer til å vise til fortsatt økte priser :unsure:
 
Det var vel et gammelt uttrykk han dro opp fra dypet under noen sjakksendinger som førte til dette. Alderen hans har vel ingenting å si ;)
Ja, OK, jeg leste innlegget ditt som om du mente han hadde funnet opp ordet eller noe sånt. Hvis du mente at han hadde gitt ordet ny oppmerksomhet kan jeg vel kanskje se poenget. Ordet har vært brukt nedsettende om folk siden lenge før JSC ble født, var det jeg mente med å påpeke alderen hans.
 
Ja, OK, jeg leste innlegget ditt som om du mente han hadde funnet opp ordet eller noe sånt. Hvis du mente at han hadde gitt ordet ny oppmerksomhet kan jeg vel kanskje se poenget. Ordet har vært brukt nedsettende om folk siden lenge før JSC ble født, var det jeg mente med å påpeke alderen hans.
Gammelt uttrykk ja, men syns ikke han brukte det som negativt ladet. Var vel mer som omtale av de yngre enn seg selv. At han ikke er gamle karen selv, men bruker det om andre syns jeg dog var litt festlig