Det var før han skjønte at skiva var ødelagt.Det mest humoristiske er at samme person for noen dager siden ikke klarte å «si nei til denne» og skrøt av kjøpet på Facebook...
Vis vedlegg 229599
Det var før han skjønte at skiva var ødelagt.Det mest humoristiske er at samme person for noen dager siden ikke klarte å «si nei til denne» og skrøt av kjøpet på Facebook...
Vis vedlegg 229599
Mente det samme selv for tre år siden.. nå vet jeg ikke hva man skal mene men tror 2021 kommer til å vise til fortsatt økte priserJeg sa forsåvidt dette for et halvt års tid siden, men jeg mener fortsatt at de som kjøper andrehåndsrolex nå om dagen kjøper på topp.
JSC er vel bare noenogtyve år - han kan vel neppe tillegges æren for ordet bøtteknott?Kanskje noen skal søke om å få det inn i det norske språket slik Johan-Sebastian Christiansen klarte med bøtteknott.
Det var vel et gammelt uttrykk han dro opp fra dypet under noen sjakksendinger som førte til dette. Alderen hans har vel ingenting å siJSC er vel bare noenogtyve år - han kan vel neppe tillegges æren for ordet bøtteknott?
Ja, OK, jeg leste innlegget ditt som om du mente han hadde funnet opp ordet eller noe sånt. Hvis du mente at han hadde gitt ordet ny oppmerksomhet kan jeg vel kanskje se poenget. Ordet har vært brukt nedsettende om folk siden lenge før JSC ble født, var det jeg mente med å påpeke alderen hans.Det var vel et gammelt uttrykk han dro opp fra dypet under noen sjakksendinger som førte til dette. Alderen hans har vel ingenting å si![]()
Gammelt uttrykk ja, men syns ikke han brukte det som negativt ladet. Var vel mer som omtale av de yngre enn seg selv. At han ikke er gamle karen selv, men bruker det om andre syns jeg dog var litt festligJa, OK, jeg leste innlegget ditt som om du mente han hadde funnet opp ordet eller noe sånt. Hvis du mente at han hadde gitt ordet ny oppmerksomhet kan jeg vel kanskje se poenget. Ordet har vært brukt nedsettende om folk siden lenge før JSC ble født, var det jeg mente med å påpeke alderen hans.
Det mest humoristiske er at samme person for noen dager siden ikke klarte å «si nei til denne» og skrøt av kjøpet på Facebook...
Vis vedlegg 229599
ja, 18/3-2020 kl 09.00 hvis jeg ser riktigVis vedlegg 230739
Ja, var vel en dag rundt 20. mars/da Covidredselen stod på som verst da euroen gikk for 12 kr?
Kan jeg nominere denne til årets gullkorn?Vis vedlegg 230739
Ja, var vel en dag rundt 20. mars/da Covidredselen stod på som verst da euroen gikk for 12 kr?
Tja..... vet ikke helt![]()