Gullkorn fra Finn.no

Tror denne er min gamle (ser det på ripa i glasset) som jeg kjøpte av @BosseSvenson. Fantastisk 50% prisøkning siden jeg byttet den bort i august (riktignok ikke til den som selger nå).
 
Lurer på hvilken planet hun er på.

Galleribilde
(1/14)






2 har lagt til som favoritt

Skjeldne og EKTE Omega klokker fra eldre årsgang

Til salgs

8 000 kr



Pågrunn av dårlig økonomi ser jeg dey nødvendig å selge mine 2 omega klokker. Begge to er ekte, de vedlagt dokumentasjon av urmaker på bilde. Ingen av de fungerer p.d.d, og hvis en urmester skal få de 100% optimale og funksjonerbar, er det anslagsvis sakt at det koster er par tusen kr og få de overhalet. (Ca 2-3 tusen per klokke). Dette ble sakt når jeg hentet klokkene etter innlevering av sjekk. Jeg ønsker 10.000 for omega herre klokken (den selges for 28.000 i optimal tilstand). Og 8.000 for omega ladymatic. Begge klokkene er opptrekkbare (de trenger ikke batteri). Hvis begge klokkene kjøpes av samme kjøper, er prisen 15.000,- Er åpen for bud, men ingen skambud ! Disse klokkene er skjelden vare. Reimen til ladymatic klokken er gullbelagt med 24K gull.




TilstandBrukt
 
Holder døra såvidt på gløtt for at selger i annonse (her på forumet) ikke lyver om behov for service. Kanskje selger mente å skrive mnd?


«Forrige eier byttet batteri for ca et år siden og gjennomførte samtidig trykktest. Urmaker så da også gjennom servicebehov
og konkluderte med at service ikke var nødvendig på 10-25 år.»
 
Tror denne er min gamle (ser det på ripa i glasset) som jeg kjøpte av @BosseSvenson. Fantastisk 50% prisøkning siden jeg byttet den bort i august (riktignok ikke til den som selger nå).
Ja. Det må nesten være den.
 
  • Wow
Reaksjoner: kire
Vet ikke hva som er mer smakløst: at en boks som heter «Nigger» selges, eller at hittil har det kommet 6 bud. Rasisme er jo dritgøy! :cautious:

 
Sorry, men å kalle navnet på gammel ovnssverte for norsk historie synes for meg drøyt. Greit nok at den er fra en tid hvor den ikke mente å være rasistisk, men ganske åpenbart at den er det i dag. Spør du meg burde denne boksen vært kastet og glemt, trist at noen folk ser sitt snitt på å tjene noen kroner på dette. Og ennå værre at noen kjøper.
 
Tilbake til trådens formål;

Jeg synes det er bra optimistisk å be om 29 Bærumstiere for en JLC Memovox Alarm med vannskadet skive. Kul klokke, men her har nok selger sett seg blind på merkevarenavn.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=241578877

877_2110761077.jpg
 
Sitter her og forsøker å forstå :mrgreen: Men er jo ikke alltid de viser det frem, men at klokken likevel tar høyde for det..

Edit: Er for dum til å forstå denne. Forstår ikke hensikten med den dreibare indre ringen, men klarer ikke se at denne er å regne som en perpetual calendar? Med fare for å ta feil (igjen)..
 
Redigert: