- Medlem
- 30. juli 2010
Nei. Normalt prisleie var kjernebudskapet mitt.Bare å gå på concept 2 sin nettside å sett deg opp på venteliste. Tok 3 uker fra jeg satt meg på listen til maskinen stod i heimen.
Nei. Normalt prisleie var kjernebudskapet mitt.Bare å gå på concept 2 sin nettside å sett deg opp på venteliste. Tok 3 uker fra jeg satt meg på listen til maskinen stod i heimen.
hva er normalt prisleiet da?Nei. Normalt prisleie var kjernebudskapet mitt.
www.urmaker-bjerke.no
Mener han 200’?Tok ikke lang tid...
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=204380308
![]()
Rolex Submariner 5513 - Urmaker Bjerke
Submariner 5513 ble produsert i nesten 30 år, noe som sier om hvor riktig Rolex har vært med denne 40mm dykkeruret. Denne kombinasjonen av old school pleksiglass og sort «spider dial» er et syn i seg selv, og noe for en vintage-entusiast. Hva du bør vite om denne klokken: Denne klokken bærer...www.urmaker-bjerke.no
Mener han 200’?
Rettelse, kjernebudskapet var at det var en morsom FINN annonse og tråden er «gullkorn fra FINN. Priskommentaren var en personlig mening fra meg siden jeg anser prisen for å være i det høyere segmentet og ikke spesielt billig. Har ikke overskudd til å diskutere priser på romaskiner i feil tråd med deg dessverre. Ro i fred!hva er normalt prisleiet da?
Han går muligens på en smell om han haster...Tok ikke lang tid...
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=204380308
![]()
Rolex Submariner 5513 - Urmaker Bjerke
Submariner 5513 ble produsert i nesten 30 år, noe som sier om hvor riktig Rolex har vært med denne 40mm dykkeruret. Denne kombinasjonen av old school pleksiglass og sort «spider dial» er et syn i seg selv, og noe for en vintage-entusiast. Hva du bør vite om denne klokken: Denne klokken bærer...www.urmaker-bjerke.no
Veldig bra strategi for de som ønsker ro!Hold hodet kaldt og pust gjennom nesa![]()
Det mest humoristiske er at samme person for noen dager siden ikke klarte å «si nei til denne» og skrøt av kjøpet på Facebook...