Gullkorn fra Finn.no

Flott herrering i rolex-design, gutter. Jeg ringte og fikk den holdt av til deg, @Qwestern !
 
Flott herrering i rolex-design, gutter. Jeg ringte og fikk den holdt av til deg, @Qwestern !
Den var billig og :) Tusen takk, ringer hun asap
 
  • Haha
Reaksjoner: urtid

Med kvittering i eget navn for 500 kr ekstra. Hmmmmm......
Det er jo ikke navn på de nye garantikortene som følger med på BB58B :unsure:
 

Snaue 20 papp i påslag for simpleste utgave DJ som attpåtil er polert. Kupp!!
 
  • Haha
Reaksjoner: Mortbecken
aeb4.png


Karakterene på finn er viktig
 
Vis vedlegg 228790

Karakterene på finn er viktig
Jeg skjønner han godt jeg. Karakter på finn er relativt viktig da det florerer av snålinger der uten hverken ryggmarg eller moral. Jeg gir aldri karakter for småsaker jeg selger der nettopp grunnet dette han skriver om at de som kjøper er ikke alltid skrudd helt riktig.. En kan ikke se karakteren fått før en har gitt tilbake, så det er bingo.
 
Jeg skjønner han godt jeg. Karakter på finn er relativt viktig da det florerer av snålinger der uten hverken ryggmarg eller moral. Jeg gir aldri karakter for småsaker jeg selger der nettopp grunnet dette han skriver om at de som kjøper er ikke alltid skrudd helt riktig.. En kan ikke se karakteren fått før en har gitt tilbake, så det er bingo.

Dette x 100.

Klokkekjøp på Finn er jo ofte stress - og å legge ut til noen f.eks. registrert i 2020 uten vurderinger kontra noen med mer solid attest er ikke fristende. Men det er ikke alltid like nervepirrende, enkelte grupper er litt mer pålitelige. Synther, f.eks, har i overkant mange oppriktige selgere.

Skjønner godt at folk vektlegger GG herfra mer enn vurderinger, men jeg har selv oppnådd 160+ 10/10 vurderinger og det er jobb, det. Man må rett og slett ha kundeservice innstilling, og ikke være rasshøl. Som, for min del i alle fall, teller for noe. Kanskje det er naivt.
 
  • Liker
Reaksjoner: s0ndr3
Mange vil nok mene en Panerai ikke trenger videre presentasjon, men å kutte det til å kalle det "klokk" og kun angi Panerai GMT Luminor var veldig kort presentasjon.
Lavt priset også...
PS! Så ut til at annonsen forsvant etter noen minutter
Screenshot_20210109_233506.jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: Slettet bruker 2577
Mange vil nok mene en Panerai ikke trenger videre presentasjon, men å kutte det til å kalle det "klokk" og kun angi Panerai GMT Luminor var veldig kort presentasjon.
Lavt priset også...
PS! Så ut til at annonsen forsvant etter noen minutter
Vis vedlegg 228907
En Panerai klokke er det der ihvertfall ikke, så da er det nok en «klokk»
 
En Panerai klokke er det der ihvertfall ikke, så da er det nok en «klokk»

Særlig Panerai er det blitt ganske lette å lage kopier som er tilnærmet umulig å se forskjell på. Den offisielle Panerai-instagrammen har vel blitt tatt med buksene nede på der før. Det sier vel litt om Panerai (hva skyldes for øvrig den store fascinasjonen for det merket her til lands?), men uansett greit å være litt ekstra på vakt. Ikke at denne annonsen skriker av lureri da, det er nok rimelig opplagt ikke ekte vare.
 
  • Liker
Reaksjoner: Brønnborer1
Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
1610302445999.png

1610302408851.png

Galleribilde
(4/4)

Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.

TilstandBrukt
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
 
Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
Vis vedlegg 229041
Vis vedlegg 229040
Galleribilde
(4/4)

Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.

TilstandBrukt
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
Wtf!!
 
Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
Vis vedlegg 229041
Vis vedlegg 229040
Galleribilde
(4/4)

Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.

TilstandBrukt
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
Rapportert håper jeg?