Gullkorn fra Finn.no

75 laken faktisk. Finnes det så få av disse at premium langt over retail er innafor, eller blir det fritt fall her og som med vanlig BB58?

Vis vedlegg 271415

Hei,

De selges kun i Tudor Boutiques så må importeres... Ligger foreløpig ganske høyt i pris ute så gir høy importert pris her hjemme.
Håper på fritt fall etterhvert da jeg kunne tenkt meg en :)
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Er det noe ventetid på en Breguet XX 3820 for tiden siden brukten skal ha tilnærmet nypris for en nesten tjue år gammel sak? Så en nærmest nyinnkjøpt en til rett over halv pris for typ tre år siden.

E: NM, den selges tydeligvis ikke lengre. Fortsatt et stykke unna "Head to auction and you should be paying around £3,500 largely irrespective of whether it has a date (or not) or a steel bracelet (or not). A pre-owned watch dealer, who should be selling with some level of warranty, will charge about £1,000 more for the no-date ref. 3800 and up to £1,500 more for the ref. 3820 with date. "
 
Redigert:
Aldri hørt om merket engang, men klokken skal visst se ut som en 250k klokke
86B5FC5A-CB0B-4DDB-83D8-334119EFA44A.png
AD95B7D3-BC14-40D9-BE85-7449F9A19E69.png
 
Bommer vel litt både mht alder og prissetting her :cool:

Galleribilde
(1/5)

Legg til favoritt
2 har lagt til som favoritt
Rolex Oyster Perpetual 6352
Til salgs
150 000 kr

Hei, Dette er forløperen til Explorer, uret har en rik og betydelig historie. Urmaker sa uret er fra 1926. Rolex patenterte "Perpetual" i 1931, så 1926 er akkurat litt for tidlig. Kan være at kasse/urverk er laget før skiven. Det var mange underleverandører av skiver i tidlig Rolex historie. Uret har blitt åpnet av Urmaker den 6/12. Ikke gjort noen tilstandsrapport på urverk. Trekker og går bra. Det er hairlines;) Automatisk 36mm. Skrukrone Plexi Uret befinner seg i Oslo, og kan sees og oppleves i Oslo & omegn. Stål Rolex 36mm eller større kan brukes som delbetaling. Ring eller send mld for en hyggelig prat.

TilstandBrukt
Torget Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur

Ruudsmuud
På FINN siden 2011
10
Utmerket
8 vurderinger
 
  • Liker
Reaksjoner: christoball og reldor

Endelig tilbake og med 100k lavere pris (?).
 
  • Haha
Reaksjoner: Kraken og mr_frodo

Endelig tilbake og med 100k lavere pris (?).
Til den prisen håper jeg bilen følger med
 
Rimelig comex da!