Jeg holder fortsatt døren åpen for at de som faktisk lurer på noe kan kontakte meg på direkte melding, men ingen er tjent med at vi skal fylle denne tråden med diskusjoner omkring bedriftsøkonomiske disposisjoner i Urhandel AS.
Kjappe tilbakemeldinger til de tre som har stilt kritiske spørsmål;
@Edzilla
Selskapet som jeg har valgt å legge brukthandelen inn i ble etablert i 2017 og drev i en periode med import og netthandel av varer tilknyttet klokker. Selskapet har også importert og solgt et fåtall nye klokker i samme periode. Det er ikke brukthandel.
Det har vært liten eller ingen virksomhet i selskapet siden tidlig 2018.
De 500k som du refererer til når du snakker om omsetning i 2017 har du hentet fra regnskapstallene til et AS. Det er ikke omsetning som er knyttet til brukthandel, men det er selvsagt næring. Ikke fordi det er 500k, men fordi det er omsetningen fra næringsvirksomheten til et aksjeselskap.
@Rød
Både Skatteetaten og Øst Politidistrikt som utsteder løyve for å drive med brukthandel her jeg holder til, har liten sans for hatter. Driver du et selskap som har kjøp og salg av klokker som virksomhet må du pent finne deg i at alt slikt kjøp og salg skal inn i den samme posen som de forsyner seg av. Altså kun en hatt - Urhandel AS.
@mph90
Uansett hvor engasjert og euforisk jeg var i min salgsannonse var ikke 126331 en venteliste klokke i september 2019 når jeg bestilte den. Det reflekteres vel for så vidt i prisantydningen i annonsen du sakset inn. 130.600,- både var og er klokkens nypris.
Den er var derfor ikke regnet med blant de to ventelisteklokkene, men den var blant de tre andre. Du må gjerne flytte den over til den andre siden så det blir tre og to. Jeg tror poenget mitt om at jeg ikke støvsuger landets ADer for klokker som alle andre venter på står seg ganske greit uansett hvordan de fem klokkene jeg har kjøpt hos AD de siste fire årene fordeler seg.
Jeg kommer ikke til å svare på flere spørsmål eller påstander i denne tråden.