Måtte sjekke, ellevilt prishopp også på denne med rimeligste ligger «bare» til 71’Men hvis feil person kjøper klokken går OP39 markedet i dass!
Vis vedlegg 220818
Og en selger som kan mer enn snittet om klokker!Dette er en god pris for en restaurert vintage !
![]()
Omega Seamaster chronograph, "Flat JEDI", cal 861, ca 1970
Uvanlig Omega Seamaster chronograph i stål. Såkalt "Flat Jedi". Feilfri original grå tallskive (Tritium) med hvite og oransje indekser og visere. Manuelt 17 steners verk, caliber 821. Samme urverk som sitter i alle manuelle Speedmastere etter 1969 og frem til ca 1996. Kanskje ett av verdens...www.finn.no
Spesielt når Mail, adresse og navn/adresse tilknyttet telefonnummer er forskjellig. For ikke å glemme ratingen til selgerSeems legit
Vis vedlegg 221176
Han skulle bare ha 50% av beløpet på forhånd før man fikk komme se på denSpesielt når Mail, adresse og navn/adresse tilknyttet telefonnummer er forskjellig. For ikke å glemme ratingen til selger![]()
Etternavnet Jansen på disse adressene rundt Hasle/Løren/Nydalen og omegn er jeg godt kjent med. Hele denne slekta er på vei ut derfra grunnet kullgrilling på balkong, stjeling av post og sko i oppganger. De har allerede blitt kastet ut av mange av leilighetene på Triaden - Lørenskog og på Frydenberg - Oslo. Kjører som regel rundt i store gamle Mercedeser hvor konene går med folie i veska i butikker på storsenterne. Bytter ofte navn til Ole Olsen, Jan Hansen, Jan Olsen og andre typiske norske navn. Disse tingene har jeg personlig erfart privat og i arbeidssammenheng og kona har obs-varsel fra senterledelsen på Senteret hun jobber. Trenger vel ikke si noe mer enn at disse menneskene må man holde seg laaaaangt unnaSpesielt når Mail, adresse og navn/adresse tilknyttet telefonnummer er forskjellig. For ikke å glemme ratingen til selger![]()
Jepp. Jeg har selv bodd i området og hatt en fraksjon som naboer i sin tid. De bodde der i underkant ett år før de måtte flytte....Etternavnet Jansen på disse adressene rundt Hasle/Løren/Nydalen og omegn er jeg godt kjent med. Hele denne slekta er på vei ut derfra grunnet kullgrilling på balkong, stjeling av post og sko i oppganger. De har allerede blitt kastet ut av mange av leilighetene på Triaden - Lørenskog og på Frydenberg - Oslo. Kjører som regel rundt i store gamle Mercedeser hvor konene går med folie i veska i butikker på storsenterne. Bytter ofte navn til Ole Olsen, Jan Hansen, Jan Olsen og andre typiske norske navn. Disse tingene har jeg personlig erfart privat og i arbeidssammenheng og kona har obs-varsel fra senterledelsen på Senteret hun jobber. Trenger vel ikke si noe mer enn at disse menneskene må man holde seg laaaaangt unna