chrbir
Støttemedlem
Da hadde det vel holdt å selge en av dem?
Kult med glass-kronograf da. Hva nå enn det er.Gullkorn? Tja?

Ikke akkurat gullkorn men burde kanskje kostet på seg noen bedre bilder
blir vel ikke lett å få gode bud på denne.
![]()
Rolex klokke
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene...www.finn.no
(1/7)
Legg til favoritt
9 har lagt til som favoritt
Rolex klokke
Til salgs
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene. Klokken ble taksert for 1.500.000kr for 10 år siden(taksering følger med).
Eller Rolex caps ?https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161806832 kan du tenke deg noe mer harry? Er som å gå med ferrari caps![]()
Kjennet vet.... men særiøst liksom.. ødelagt hele klokka joVet ikke hvor jeg skal begynne engang ...
Her er alt byttet, og det er tydeligvis sinnsykt fett.
Og, la meg fortelle deg litt om størrelse på klokker; 40mm klokker har ila sommeren blitt store og klumpete.
Lurer på om selgeren er ironisk med denne setningen og referer til Wes Anderson og Life Aquatic; Let me tell you about my boat.
Bingo på Carl Berner!
![]()
Tudor Submariner - Her er alt nytt, les annonsen! | FINN-torget
Dette er klokken for deg som har forstått at de litt mindre klokkene ligger langt bedre på armen enn de store klossene. En Rolex Submariner 40mm merker du konstwww.finn.no
Vis vedlegg 205968
Vis vedlegg 205969
Haha, visste ikke at jeg har flere tusen kroner i menyer liggende i skuffen. Disse må på Finn asap!I alle dager
![]()
Meny til restauranten Under
Jeg selger ett eksemplar av menyen til restauranten Under. Den er ikke å få tak i på noen andre steder enn restauranten. Den er i meget god stand, og fremstår som ny. Det medfølger også konvolutten som menyen ligger inni. Den er laget av fint papir og har ingen brett eller noe søl på seg. Pris 50,-www.finn.no