Gullkorn fra Finn.no

Jeg hadde heller betalt 500 for en i gull enn 270 for en i stål..
Nå hadde jeg aldri betalt over det dobbelte for en Daytona i stål, bare så det er sagt ;) Betalte 110k for min hos forhandler et halvt år før den steg til 132k, og det er mer enn nok! Selv om jeg vet at jeg kanskje kunne fått 250k+ for denne, så er den isolert sett ikke verdt det. Jeg kjøper alle mine klokker nye, og har ingen planer om å selge eller tjene penger på hobbyen. Rolex lager flotte og solide klokker, men det er mange andre produsenter som er minst like bra - og til noenlunde samme pris.
 
Rart instrument...

rolex.png
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
:ROFLMAO:

Galleribilde
(1/6)

Legg til favoritt
2 har lagt til som favoritt
Omega Constallation
Til salgs
30 000 kr
Selger en stor Omega klokke som har hengt hos en autorisert forhandler. Stor og tung, dessverre er glasset knust på begge sider. Det er klokke på begge sider. Ukjent tilstand, den går på 24v. Har ikke testet selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid og SantaMonica
30 løk for et reparasjonsobjekt som muligens fungerer, men stakkaren kan ikke plages med å finne 24VDC for å teste?

Lurer på om jeg skal by 300kr. Den ville jo unektelig ha gjort seg i gangen. Iallefall om jeg får synkronisert den mot Uret(tm) i heimen - en HP Z3801A som forteller meg hva klokken er +/- et hundretalls nanosekunder. Såpass fortjener da en Constellation.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Uret(tm) i heimen - en HP Z3801A
Jøss, har du en sånn hjemme? Hvordan bruker du den? Har du GPS-antenne på taket da?

Jeg har levert noen sånne til koblingsstasjoner rundt omkring, de skulle vel brukes til feilskrivere som registrerer tilstanden ved feil i nettet, da trenger man nøyaktige tidsstempler i loggen for å kartlegge hvor feil kom fra og hvilken bryter som gikk ut først osv.