Gullkorn fra Finn.no

Jøss, har du en sånn hjemme? Hvordan bruker du den? Har du GPS-antenne på taket da?

-GPS-antenne på taket, ja. Jeg bruker den (egentlig) til å ha en _meget_ stabil frekvensreferanse til mikrobølge-amatørradioutstyret mitt, men den kan jo fortelle meg hva klokken er, også... :)

Den kostet meg i sin tid tre kasser øl, noe som må sies å være et røverkjøp.
 
Optimist da i alle fall(y) , hvis man ser på bilde......

Galleribilde
(1/1)

Legg til favoritt
Rolex
Ønskes kjøpt
Makspris
60 000 kr
Kjøper gamle ur av merke Rolex. Ta kontakt. Bilde i annonsen er kun ment som eksempel.
 

Likte spesielt godt "samleobjekt av rang." :mrgreen:
 

Likte spesielt godt "samleobjekt av rang." :mrgreen:

Min favoritt er "norsk" i store bokstaver med utropstegn.
Eeeh nei...den er nok sveitsisk.:unsure::rolleyes:
 
Digger OP 39 m/hvit skive. En av mine favoritter. Likevel er jeg laaaangt unna å verdsette den like høyt som DJ36. Skjønner ikke hvis noen gidder å betale mer for en brukt OP 39 enn en splitter ny DJ36 fra norsk AD
D455FA6E-2CA2-429B-A92C-146D8184F9D0.jpeg

53FE6B9A-B13D-4E11-BA16-D70304B73C3C.jpeg
 
Redigert:

Skjer med denne teksten da:rolleyes:
 

Skjer med denne teksten da:rolleyes:
Han selger flere klokker med tilnærmet samme ordlyd. Merkelige greier! :rolleyes:
 
  • Elsker
Reaksjoner: Slettet bruker 14080

Skjer med denne teksten da:rolleyes:

Elsker den!
 
Lurte på om denne dukker opp her. Ble så klart inspirert av @Qwestern sin episk Rolex annonse fra en liten stund tilbake. Var egentlig mer fornøyd med Zenith annonsen, dog.

FYI forventer man noe annet en sarkasme og særhet fra en engelskmann blir man som regel skuffet.

Godt nytt år til alle, TOM de som ruller øynene sine. «Really! This is most irregular.”
 
Redigert av en moderator:
Lurte på om denne dukker opp her. Ble så klart inspirert av @Qwestern sin episk Rolex annonse fra en liten stund tilbake. Var egentlig mer fornøyd med Zenith annonsen, dog.

FYI forventer man noe annet en sarkasme og særhet fra en engelskmann blir man som regel skuffet.

Godt nytt år til alle, TOM de som ruller øynene sine. «Really! This is most irregular.”
Jeg likte annonsen din jeg hehe
 
  • Haha
Reaksjoner: Slettet bruker 14080