Gullkorn fra Finn.no



Et par skikkelige godbiter lagt ut på finn i dag. Nydelige klokker begge to! Grailkandidater.
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho


Et par skikkelige godbiter lagt ut på finn i dag. Nydelige klokker begge to! Grailkandidater.
Kjenner jeg nesten kaster opp når den grønne Daytonaen refereres til som "John Mayer" :rolleyes: Den som betaler 500k for en gull Daytona (selv om den har den "sjeldne" grønne skiven) mangler både en og to skruer...
 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ja ja...alt kan selges :D

Galleribilde
selve "diademet" (1/4)






1 har lagt til som favoritt

MEGET rusten kjettinglenke - 300 kr - spesielt

Til salgs

300 kr

Selger en kjettinglenke som har ligget MEGET lenge i sjøen. Den er så rusten at den enkelte ring er helt fastrustet. Veier litt mer enn et kilo og er omtrent 26 cm på det bredeste. Et vitnesbyrd om at "en skigard kan ikkje vara evig". Om du synes prisen er for høy, er du velkommen til å komme med et bud. Kan hentes i Oslo og i Skien. Kan leveres i Oslo og i Skien og i området rundt og mellom de to byene, mot et lite tillegg i prisen. Sendes over hele landet, og muligvis til utlandet. Porto etter postens satser, eventuelt for sending med helthjem.no. Intet ekspedisjonsgebyr. Kanskje et mindre beløp for pakking og pakkemateriell. Har vipps og norsk konto.
Selger er vel ellers kjent for kjipere ting enn å selge rusten kjetting.
 
Kjenner jeg nesten kaster opp når den grønne Daytonaen refereres til som "John Mayer" :rolleyes: Den som betaler 500k for en gull Daytona (selv om den har den "sjeldne" grønne skiven) mangler både en og to skruer...
Du har nok et poeng der, men markedet nå antyder jo at det er flust av folk med både to og tre skruer løs. Uavhengig av prisantydning så er dette to sjeldne fugler på finn. Og for min del er dette noe av det flotteste jeg kan tenke meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg og Jørgen
Du har nok et poeng der, men markedet nå antyder jo at det er flust av folk med både to og tre skruer løs. Uavhengig av prisantydning så er dette to sjeldne fugler på finn. Og for min del er dette noe av det flotteste jeg kan tenke meg.
Det er bare nok et desperat forsøk hvor selger vil ha samme avkastning på #invisteringen som stål og som ennå ikke ser realiteten og aksepterer at stål tar igjen gull.

Enig at klokka er svinkul, men venter med interessen til den har droppet 200K
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Det er bare nok et desperat forsøk hvor selger vil ha samme avkastning på #invisteringen som stål og som ennå ikke ser realiteten og aksepterer at stål tar igjen gull.

Enig at klokka er svinkul, men venter med interessen til den har droppet 200K
Jeg tror nok vi kommer til å se den samme tendensen med gull som vi har gjort med stål i ett par år nå. I det store utland så har jeg hørt om at også enkelte gullmodeller går med premium påslag. Heldigvis så er det en problemstilling jeg slipper å fundere så mye på da den er litt utenfor mitt budsjett. Men den er så grisedeilig med den grønne skiven :D
 
Jeg tror nok vi kommer til å se den samme tendensen med gull som vi har gjort med stål i ett par år nå. I det store utland så har jeg hørt om at også enkelte gullmodeller går med premium påslag. Heldigvis så er det en problemstilling jeg slipper å fundere så mye på da den er litt utenfor mitt budsjett. Men den er så grisedeilig med den grønne skiven :D
Den skiva er magisk live, men litt redd den blir som hulk at en går fort lei fargen. Spent på å se nye 126610LV.

Tviler dog sterkt på at gullprisene følger utviklingen til prisene i stål. Nypris er så høy at en velger raskt noe helt annet om brukt overgår det. Det er riktignok søknadsplikt på gull hos AD og, men listene er ikke lange og kun moderat leveringstid. Bokstavelig talt gull verdt å kjøpe selv av AD med tanke på kundeforholdet, så verdt å vente 0,5-2 år på en i edelt metall.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper


Et par skikkelige godbiter lagt ut på finn i dag. Nydelige klokker begge to! Grailkandidater.
De var lekkre! Flere drømmer havnet på lista nå
 
Formidling via Chrono24?
669897B2-E3D3-432F-9A40-C22DA7487CCE.png

8534FCE7-514E-4311-B10B-69AECA7CFA7A.png
 
Redigert: